TFT monitor op sat ontvanger

B

bigstone

Een monitor werk op de drie kleuren die apart geleverd worden
door de pc, RGB dus. Ik kan in het menu van mijn echostar ontvanger voor de instelling RGB kiezen.
Gaat dit werken??? tenslotte zit de kanalen kiezer al in de sat ontvanger en het geluid gaat via de tulp stekers.
Ik heb gelezen dat een tv op de pc direct aangesloten mogelijk is als je het RGB sinjaal door zet via je eerste scart aanstuiting.
Groet Bigstone

Dat is hier op een ander forum ook besproken. Daar zeggen ze dat het niet kan, omdat de kleurcodering anders is, en de sync ook. Ik geef je weinig hoop dat het direct gaat lukken.

Maar voor je gaat experimenteren, het wordt daar afgeraden. Ik vraag me af of het veel schade kan veroorzaken, maar ik ga het niet proberen.

De oplossing kan heel eenvoudig zijn, dus doe ik nog maar een posting:

Op wat luxere (en meestal grotere) TFT schermen zit een TV-in of zelfs een SCART aansluiting. Kijk eerst even aan de achter-/onderkant van je scherm of je die luxe ook hebt. Dan hoef je niet te goochelen met de RGB. ;)

Leuke jongen ben jij kerstkonijn.En je frans is blijkbaar up to date
maar met een dikke portemonnaie kom je overal. Deze tvs zijn veel kostbaarder dan een monitor, terwijl je dit helemaal niet gebruikt op een x box of sat ontvanger, zonde dus.
Maar via jou link en dan de volgende link is een clear video 3 VGA adapter naar voren gekomen, we gaan dus verder gochelen ha ha

merci beaucoup.

groet bigstone

Heel eerlijk: die schermen zijn mij ook te duur. Maar m'n buurman heeft er eentje op de logeerkamer(!) staan. Maar als je uitgegoocheld bent, ben ik heel benieuwd naar de bekendmaking van de truuk.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan