The Lincoln Lawyer serie

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.202
Punten
113
Leeftijd
61
Ik kijk de nodige series op Netflix.

Op dit moment een goede spannende serie, zeker als je een beetje ook het advocatengebeuren in de VS leuk vindt.
Het is The Lincoln Lawyer en gaat over een advocaat die na de moord op een collega diens praktijk moet overnemen.
In principe zou je dan veel advocatengedoe en rechtszaken verwachten, dus meer saai dan spannend. Er komen zeker rechtszaken aan de beurt, maar door zijn manier van handelen zijn die wel interessant en de rechtbankmomenten duren niet te lang.
Daarnaast gebeurt er nog het nodige spannende en worden er ook meer moorden gepleegd. Een van zijn medewerkers is bijvoorbeeld ook lid geweest van een beruchte motorbende, dat maakt het ook leuk, en hij heeft 2 ex vrouwen.

Meer verklap ik niet, maar het is zeer zeker geen saaie advocatenserie maar een goede spannende serie met voldoende actie. Vandaar dat ik deze toch even onder de aandacht wilde brengen, juist omdat je dit niet verwacht van een advocatenserie en dan ook vrij snel deze zou overslaan.

Ik vond het een hele leuke serie om te kijken, ik heb alle seizoenen al gezien en verklap verder lekker niets ;-)

Dan ben je snel geweest. Ik ben nu bezig ergens in seizoen 2. Dus niets verklappen is prima. :biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan