thor op multi veet >>:"?>

G

goseca

ik heb mijn schotel op hotbird uitgericht

heb een schuif sys multie veet waar meerdere lnb,s op kunnen

ik heb er nu astra hotbird en sirius

is het mogelijk dat ik er nog een bij waar ik thor mee krijg of is dit te ver uit de richting

ik heb een normaale triax 110

en waar moet ik deze dan plaatsen sit de thor nu rechts van sirius of links

110 is al geen kleintje ik denk dat het gaat heb ergens al eens gezien astra hotbird sirius en thor en dit was op een 88cm dus denk dat het kan gebruik wel lnbf,s met een laag ruisgetal bij voorkeur o,3 succes gr jaap

Je bedoeld waarschijnlijk multi-feed,maar goed,ja,das wel mogelijk.
Maar snap alleen niet dat je het wil doen met een serie LNB'S terwijl je de perfecte schotel hebt om eigenlijk alles te kunnen krijgen met een rotor hier achter.
Met een schotel van 110cm moet je eigenlijk alles van oost tot west kunnen krijgen namelijk.
Ik raad je dus aan om een rotor geschikt voor een schotel van 120cm te nemen,de overige LNB's te verkopen en er een overhouden,en dan voor dit geld er een rotor voor terug te kopen zodat je mooi alle satellieten kunt ontvangen zoals bijv ook de hispasat.

Gr,

ik heb nog wel soon diseq hier in de schuur liggen maar ik heb daar slechte ervaring mee.

hispa ontvang ik al niet meer want dan kijkt hij tegen de muur

en de settings van de humax verspringt ook telkens

Als je snel wilt zappen is er nix mis met zo'n set het is alleen ff de tijd ervoor nemen om hem goed te installeren. thor zir vlak bij sirus alleen kijk je vanaf je schotel of vanaf je lnb's dat is belang.

Suc6

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan