tijd om normale threads te gaan posten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rat2002

Als iedereen nu eens normaal gaat posten dan word het een stuk leuker, jullie zijn niet van mij afhankelijk hoor!!! (en met iedereen bedoel ik natuurlijk diegene die van die zinloze threats starten!!!!

Voor de allerlaatste keer vraag ik aan jullie om tot en met 17 januari 2004 geduld te hebben, ik heb met 1 iemand afgesproken waar ik het voor die tijd aan laat zien, hij post zodra er wat te melden val en verder basta!!!!

@duck

Laat alle postings omtrent mijn site, mijn persoon of wat dan ook gelijk sluiten, net als deze voordat we weer ellenlange zinl;oze discussie krijgen!!!!!!!

laat ze toch drammen die blijven er toch bij en gaan door tot dat jij je site dicht gooit die eikels je moet er niet op reageren jo want dat willen ze alleen maar het verbaas me niets dat ze van c+ zijn

grtz klinker

Beste rat
Ik denk in jouw geval, geen of slechte reclame is ook reclame.
Je begint op de Fam Capone te lijken, en begrijp me niet verkeerd,ik vond capone het mooiste figuur op duck,bracht altijd leven in de brouwerij.

Zucht..........................

Iedereen maar zeiken over ratje, maar ondertussen:

This site has reached its bandwidth limit.
Please try again later.

Kijk ik moet zeggen net zo als zo`n reactie van klinker,daar spreekt gewoon het gratis kijken uit ,ik dacht dat dat nou juist iets was waar we vanaf wilde,het gratis kijken zonder er zelf maar iets voor te doen,ik vindt gewoon dat het weer te makkelijk gemaakt wordt,en je ziet de mensen staan te popelen en kunnen maar niet wachten.Dat is nou de reden dat ik het niet de goeie manier vindt,en dat heeft niks met canal+ te maken,dat heeft er gewoon mee te maken dat de mensen het weer aangereikt krijgen zonder er ook maar iets vanaf te hoeven weten.Ze hoeven niet te zoeken,te testen helemaal niks.Inderdaad, duck is zo geen hobbyboard meer te noemen,iedereen zit maar te wachten op het grote rat2002 moment,het afwachten zodat jezelf niet hoeft te testen of wat dan maar ook.Jammer!!!!

@ Tweety,

Ik geef je helemaal gelijk, vandaar dat ik ook iets met de beveiliging ga doen, misschien ga ik het wel allemaal over een andere boeg gooien en spreek met een select groepje ergens af om samen het een en ander uit te leggen cq toe te lichten met hoe en wat we gedaan heben om het open te gooien....

Niet dat de site niet open gaat hoor maar de wat blijft is het koppelen van ip aan wachtwoord, verder wil ik er wat extra's aan toe voegen. Verder tegen al diegeen die daar commentaar op hebben: BLIJF DAN WEG!!!

@rat2002

gewoon en vraag ????

Heb je de boel nu open of niet ????

Een JA of een NEE is voldoende !!!!

Hi...

Ik ook netjes met een abbo.

hahahahahahah

Grtz.... JeeJee
Sathopper

Zucht daar gaan we weer ook hier alles open en ga me nou niet mailen of pm sturen zoek het maar uit ik walg er nu echt van bah.....

@Rat2002

Stop dan met nieuwe te openen.

LATEN WE AUB ERMEE OPHOUDEN MET RARE MELDINGEN !!!!

We kunnen weer niet meer normaal doen dat heb ik altijd gezegd volgens mij denk ik dat we toch wat anders moeten denken boys.

Rat2002 geeft gewoon dat hij wat informatie hebt en wilt delen met de mensen ( ophet board ) hier om wat tewijzer kunnen worden hoe het in werkelijkheid werkt...... rat2002 geeft aan dat de site 17 januari 2004 open gaat voor ieder persoon die zich registreerd.....of niet......maar het blijkt dat er af en toe dat we toch kind van 5 jaar zijn om elkaar te pesten.....deze ervaring heb ik destijds ook meegemaakt dat ik zelf ook een site had die ook in de lucht was met op verschillende adressen maar als de site gelijk dicht was, was er dan ook dat moment ook gelijk paniek in de tent waar ik een werkende file kan vinden en waar..........zelfs tijd geleden terug hebben aantal mensen van deze board ook DUCK geholpen om op zijn pootjes tekunnen houden met verschillende file's, keys enz......

Dus mijn advies is jongens laat de persoon zijn werk doen en wacht erop......en niet gelijk een beslissing moeten gaan nemen.....

We zijn hier voor het hobby en niet voor het pesten enz....dus laten we aub voor ieder persoon op het board respect houden en laat je niet gek maken door iemand anders......

Groetjes,
Deliyurek007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan