titanium card vs usb programmers

W

wte

Vraagje

Kan een usb programmer titanium cards programmeren??
Dus via usb

Weet het niet zeker maar als je met de 3.57 Mhz optie kan programmeren zou het moeten lukken volgens mij.

met een normale infinity usb,gaat het dus niet.

met de infinity phoenix,gaat het wel,maar de data overdracht (in de phoenix mode )gaat dan via een serieele kabel,en niet via de usb.
(veel nieuwe laptops hebben geen serieele uitgang meer)

Klopt helemaal.

Maar je kan wel een verloop van USB naar RS232 krijgen.

heb ik gehad,maar werkte niet van sitecom.
als jij er een weet die goed werkt ?
en betaalbaar is.

Originally posted by wte
Vraagje

Kan een usb programmer titanium cards programmeren??
Dus via usb

Antwoord is dus nee.(niet via USB)
Wel met RS 232

starter@
Heb geen idee welke wel werkt.

ik had een duur apparaatje hiervoor met vele opties alleen een optie werkte niet en precies wat ik nodig had voor de labtop,
ik heb deze terug gebracht en een gewone kabel van serieel naar usb besteld en deze werkt goed,alleen kan ik niet zien hoe deze heet wat ik wel weet is dat op de discette voor de drivers staat - usb serial adaptor model no.uss-111,
install disk.
ik hoop dat je hier iets aan hebt,
het werkt op mijn labtop goed!!!

Kijk hier eens is wel commercieel, maar klik eens op: Multiprog 2001 XLD onderaan dan krijg je een reeks van programmers te zien om de Titanium Card te proggen

http://www.dimelweb.com/CATALOGHI/Detail.asp?art_id=201&ctg_id=1

Achter Titanium Card in vet gedrukt staat Smartmouse als je op die link klikt krijg je een leuke Smartmouse - Phoenix 3,5 en 6,0 Mhz te zien.

Het is net wat ik zeg dus wel een commerciele site, maar je kunt er wel bekijken wat er voor allerlei proggers zijn voor de Titanium Card.

@duckteam: Als deze link niet niet mag dan bij deze mijn excuus hiervoor!

Suc6 Big-Henk

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan