Titanium <>Funcard

V

valerio3

Hallo,

Ik heb een funcard (6th generation), maar ik wil graag weten wat ik met een titanium card wel kan met Xtreme ontvangen in vergelijk met funcard.
Wie kan mij dat uitleggen?

Alvast bedankt.

met deze zelfde vraag zit ik ook

ik heb begrepen uit vorige postings dat deze kaart nodig is om p*lsat open te krijgen

kan ik er voor de rest alles mee wat een fun ook kan ??
of moet ik de fun er gewoon bijhebben

al vast bedankt aan de gene die het mij duidelijk maakt

groetjes

Royke

Polsat open met een extreme lukt ook zonder die dure tit. kaart.

Koop voor hetzelfde geld een cas-interface en zie daar, + dat je met je cas meer mogelijkheden hebt.

Ok makkelijker gezegt dan gedaan ik heb hier een xtreme kan je dat ook met de ucas programmer zoja hoe?????????
Ik heb nl. geen cas interface...

ik heb een Humax..geen extreme
Hum 5400z met h208 en gepatch met toh3 of zoiets

wat heb ik dus nodig voor p*lsat en hoe werkt het

al vast bedankt

Zit met dezelfde vraag + wat is een cas interface.

allemaal leuk en aardig
maar zover ik het kan zien heb ik dus een seasen interface nodig
a 25 pleuro en dan moet ik ook nog mijn pc naast de tv hebben staan of zie ik dat verkeerd

groetjes

Royke

Nee hoor de pc kan wel 20 meter verder op, gewoon een lange goed afgeschermde compoort kabel kopen, of zelf maken.

Op de pc draai je gewoon een proggie, en de rest is net als met een gewone funcard.

Gr Fred.

Ja...dat zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten, wat het voordeel is van zo'n Interface kaart...

En eigenlijk nog meer, hoe het precies werkt, ik bedoel...hoe programmeer je zo'n kaart, wat heb je eigenlijk ervoor nodig...en kan ik dan meer ontvangen als op mijn Fun 4 kaartje?..Ik bedoel, op het moment ontvang ik meer op mijn Pci-Satkaart, dan op mijn Arnion ( met tetracrypt ).

Ik heb zelf al wat rond gesnuffeld, maar kan er eigenlijk nergens iets over vinden..

Iemand misschien een linkje of er een korte uitleg over, en of ik eventueel ergens op moet letten ( merk, model etc..)

B.v.d.

ja dat begrijp ik twilight
maar wat ik wilde zeggen is dat je continue een pc nodig hebt als je tv kijkt

dat lijkt een titanium kaart toch wat gemakelijker (als dit tenminste goed werkt)

maar wie ben ik

groetjes

Royke

de dag dat alles op zwart gaat krijg je respect voor de hacker......

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan