Titanium of Xcam?

S

Sandokan

Ik heb een matrix reloaded maar geen titaniumkaart en zie deze laatste nu bij cardwriter weer leverbaar zijn voor een beetje normale prijs maar nu lees ik ook verhalen over die xcam waardoor ik begin te twijfelen.Zal ik nu die xcam aanschaffen of toch maar voor die titaniumkaart gaan.

volgens mij maakt het niet uit wat je koopt over een half jaar tot een jaar zijn beide waardeloos.

Het zakkenvullen moet doorgaan , m.a.w. de volgende zet zal en MOET weer iets nieuws worden.

kijk maar naar de historie van de afgelopen 2 jaar

Pickaart met dikke chipjes --> nergens meer te vinden
Gold kaart -->exit
funkaart 1-->funkaart2 enz naar funkaart 7

Magic module --> bijna niet meer ondersteund
Free-X module --> een echte miskoop

FReeCAM (irdeto based klikko rijp)

Matrix module (omgetoverde Magic) geen donder meer waard . De laatste versie blijft maar initialiseren en niemand neemt de moeite om dit op te lossen.

Nu komen de
X-cam
Titanium kaart
Dragon cam
in omloop

dit is werkelijk budget hobby van de bovenste plank.

M.a.w. koop koop koop liefst allebei voor het te laat is en hou de stroom vernieuwingen aan de gang!!!

Seca 2 Nagra Irdeto Conax en andere coderingen zijn ook met een zeer goedkope seasons interface kaart en een oude afgedankte PC te ontvangen.

Matrix,

Wel moet ik zeggen dat "HOBBY"of een "HOBBY" hebben de betekenis heeft van niets, iets leuk maken.

Dus mocht een matrix of een matrix realoaded cam initialiseren dan is het aan jou om dat voor elkaar te krijgen dat het goed gaat werken. Dus het niet overlaten aan anderen

Bovenstaande is alleen opbouwende kritiek.

M.vr.gr

Hugow

Hugow

Ik vind jouw stelling nergens opslaan

Als je een nieuwe auto koopt en je gooit daar de voorgeschreven "brandstof" in en je staat om de 100 meter stil, eens kijken of je zelf gaat liggen prutsen om dat op te lossen

Volgens mij sta je zo bij je dealer en als die dan "niet thuis" geeft dan hebben we altijd nog Kassa, Storm en in de ergste gevallen nog een DE Vries!!

Mijn MR draait als een tierelier De freezes zijn het vernoemen niet waard. (Welke Receiver loopt trouwens feilloos??)

Maar lees maar eens hoeveel hobby-isten er wel last van hebben en die WEL zijn aangewezen op de "knappe" uitvinders??

Kritiek is welkom hoor en trouwens mijn verhaal is niet bedoeld om de boel af te kraken maar eenieder erop te wijzen dat wanneer je je aktief met een hobby bezig houdt dit geld gaat kosten en dus je niet de vraag moet stellen welke kaart cq. module de beste is.

Als het je alleen gaat om zo goedkoop mogelijk "gratis" te kijken dan is mijn mening dat je een EMU bak moet kopen,

Een Philipsje een Pioneer of een Samsung zijn enkele voorbeelden daar komt geen kaart of module meer aan te pas.

Iedere andere bak gaat gepaard met Modules programmers kaarten etc. en dat snijdt er soms flink in.

Beste Matrix,

Je voorbeeld stelling klopt natuurlijk niet!!

Als een auto die defect raakt kan je naar de garage. Maar als je de verkeerde benzine in gedaan heb b.v. een goldkaart of een Titaniumkaart dan zal de dealer je zeker geen garantie geven maar helaas je voor kosten laten opdraven.

Hopoelijk begrijp je nu mijn stelling dat je moet hobbyen....

M.vr.gr

Hugow

Je moet leren lezen en begrijpen wat er geschreven staat.

Ik heb het niet over "verkeerde brandstof" dat haal jij er weer bij.

Lees mijn reply nog eens goed door en dit keer helemaal!!!!

Einde reakties mijnerzijds

Goed dan, zand erover, want blijkbaar begrijpen wij elkaar niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M.vr.gr

Hugow

@ Matrix

Bedankt voor je reply, ik voel mij toch niet echt geroepen om de stroom vernieuwingen op gang te houden door lukraak mijn geld uit te gaan geven.Ik wacht het toch even af als de ontwikkelingen wat betreft de xcam zo doorgaan dan denk ik toch dat ik voor deze ga.

ik vind dat matrix wel gelijk heb maar eh dit is een hobby en niemand word gedwongen om iets te kopen dusss vind ik als mensen eraan willen verdienen zo zij het want we doen er toch allemaal aan mee dus niet klagen jongens

Ik blij dat ik nog ff gewacht heb met het aanschaffen van een andere cam, met die mr1080 op mijn cam ben ik een stuk goedkoper uit.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan