Hugow
Ik vind jouw stelling nergens opslaan
Als je een nieuwe auto koopt en je gooit daar de voorgeschreven "brandstof" in en je staat om de 100 meter stil, eens kijken of je zelf gaat liggen prutsen om dat op te lossen
Volgens mij sta je zo bij je dealer en als die dan "niet thuis" geeft dan hebben we altijd nog Kassa, Storm en in de ergste gevallen nog een DE Vries!!
Mijn MR draait als een tierelier De freezes zijn het vernoemen niet waard. (Welke Receiver loopt trouwens feilloos??)
Maar lees maar eens hoeveel hobby-isten er wel last van hebben en die WEL zijn aangewezen op de "knappe" uitvinders??
Kritiek is welkom hoor en trouwens mijn verhaal is niet bedoeld om de boel af te kraken maar eenieder erop te wijzen dat wanneer je je aktief met een hobby bezig houdt dit geld gaat kosten en dus je niet de vraag moet stellen welke kaart cq. module de beste is.
Als het je alleen gaat om zo goedkoop mogelijk "gratis" te kijken dan is mijn mening dat je een EMU bak moet kopen,
Een Philipsje een Pioneer of een Samsung zijn enkele voorbeelden daar komt geen kaart of module meer aan te pas.
Iedere andere bak gaat gepaard met Modules programmers kaarten etc. en dat snijdt er soms flink in.