toevoegen satellite eurobird 9

A

as1958

Hallo Allemaal,

Sinds een paar minuten ben ik lid van deze site. en heb gelijk een vraag aan idereen. Hoe zet je de eurobird 9 satelliet in mijn dream box 5oo+? graag met stap bij stap uit leg.

Hartelijke groeten.]

p:s ik twee schotels staan in mijn tuin met 3 lnb,s ee een met een lnb.;)

Laatst bewerkt:
Allereerst welkom op ons forum, maar ik heb jou vraag even verplaatst naar een ander forumgedeelte, omdat hij onder een ander topic stond wat hier niets mee te maken heeft.

Beste As1958 welkom op Satellite Fun.

Er is natuurlijk een handmatige methode om een satelliet toe te voegen, maar satellieten hebben over het algemeen ook weer transponders en om deze allemaal handmatig te gaan toe voegen is veel werk.

Eigenlijk is het 't eenvoudigst om gewoon een goede zenderlijst te downloaden. We hebben hier in onze downloadsectie de Enigma1 zenderlijst draaibaar van The Matrix, die is daar prima geschikt voor.

Een stap voor stap handleiding om zenders op de ontvanger zetten middels DreamboxEdit (ook hier te downloaden) staat in onze handleidingensectie, voorzien van afbeeldingen.

Althans.... ik ga er daarbij even van uit dat je geen originele software meer op je Dreambox 500 hebt staan of staat er wel nog originele software op? Want in dat geval is het aan te raden er eerst alternatieve software zoals bijv. Pli op te zetten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan