topfield 5500 pvr

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

billy

Wie kanmij helpen aan een nederlandse handleiding voor een Topfield 5500 PVR.

Ik ben een vriend van Bones.

Dat je een vriend van Bones bent maakt niet uit hoor, welkom op Satellite Fun.:)

Ik hoop dat er iemand een NL talige handleiding voor je kan vinden, zelf kon ik alleen een Engelstalige en een Duitstalige vinden.

Is er iets speciaals dat je weten wilt? Misschien dat ik het anders wel kan opzoeken in de handleiding en het dan vertalen kan, of dat een andere gebruiker je er zo mee helpen kan.

Ik lees net ergens anders dat de handleiding van de 5500pvr en de 5000pvr exact hetzelfde zijn.

Die van de 5000pvr kun je hier downloaden.

Succes!

Hoi Black tiger, bedankt voor de tip. Ik heb het inmiddels gevonden. Bones was er zeker van dat ik vanavond nog bericht zou krijgen en hij had gelijk. Hij zei:"Zet er maar bij dat je een vriend van mij bent", hahaha. Werkt wel kennelijk ;O).

Ik kom gauw weer eens terug.

Grtz,

Billy

Nee dat maakt niet uit hoor, ook al had je dat er niet bij geschreven had je toch antwoord gehad. Wij lezen met diverse personen meermaals per dag het forum door en alles waar antwoord op gegeven kan worden c.q. waar we kennis van hebben wordt antwoord op gegeven.

Ofwel door iemand van het team ofwel door welwillende gebruikers met kennis van zaken zoals o.a. Aart44 en anderen, die we daar natuurlijk ook zeer dankbaar voor zijn!

Hoi Billy

Geweldig board toch.

Ik kom van de week weer even langs.

@BT

Thx 4 info, ik kon het nergens vinden; Billy heeft 3 lnbf's; 1 voor de Astra 19,2E, 1 voor 23.5°E en 1 voor 28.2°E dus volgende week klim ik op zijn ladder om een 4de Lnbf te plaatsen en de Hotbirt toe te voegen.

Nogmaals dank BT voor je info.

P.s. ik ben geen installateur, ik krijg van Billy gewoon wat biertjes, hij woont bij mij om de hoek.

Groetjes,

Bones

He billy.

Dat met die biertjes he.

Doe dat pas nadat Bones klaar is met die ladder he.

Voor je het weet moet je die bones bij elkaar gaan rapen :biggrin:.

:biggrin::banaan:

Jazeker, Bones is geen Hotbird. Bovendien denk ik dat het je ontvangst niet ten goede komt als Bones aan je muurbeugel hangt. 't is een beste kerel maar ik zie 'm maar liever met beide voeten op de grond. @Bones....je bonus staat al koud man. See you.

@billy

Ik hoor wel van je wanneer ik langs moet komen.

Prettig om te lezen dat ook dan mijn dorst weer gestild wordt.:biggrin:

Groetjes,

Bones

Nou smakelijk zou ik zeggen. Maar het probleem is opgelost dus deze gaat op slot voordat het een tweede Kletspraat wordt.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan