topfield3000 pvr

P

pata negra

Hallo,

ik heb van iemand een topfield3000 pvr gekocht wie kan mij vertellen of daar software updates voor zijn ik kan niets vinden hierover, wel over de topfield 300 ci maar ik die heeft geen pvr
dus die zal ik niet wel niet gebruiken of weet waar ik ergens een handleiding kan downloaden ik heb hem 2e hands gekocht
die zat er niet bij

Pata Negra

nee ik bedoel de 3000 pvr teminste dat staat op de receiver
maar mischien is is de werking ervan hetzelfde
in ieder geval bedankt

De Topfield 3000 PVR bestaat niet, zeker een foutje.... heb je een foto ervan?

Deze tuner bestaat zeer zeker wel,is alleen nooit echt op de martkt gezet hier in europa omdat men bang was voor het markt aandeel ten opzichte van de 4000(pvr 3000 heeft maar 1 tuner).

Deze tuner kan door middel van een loader aanpassing de 4000 firmware kunnen gebruiken.

kamasu.

Op de foto die je stuurde was " TF 3000 PVR" te lezen. Is het wel echt een Topfield?

Ze hebben me verzekerd van wel en op de webpagina van topfield zie ik bij downloads firmware hem erbij staan erstaat alleen geen release data bij ik denk dat het antwoord van hiervoor wel juist kan zijn dan aangezien je er niet veel van kan terugvinden op internet en zeker geen firmware of manual.
in ieder geval bedankt voor de reacties.
ik ga verder zoeken

Pata negra

kijk maar:

https://secure.olbort.com/topfield3000cipro.htm

Ik wil er namelijk ook eentje kopen als tweede receiver omdat die erg goedkoop zijn.

TF3000CI pro 158,00 Euro
Abbildung ?hnlich Common Interface Receiver - MPEG-2 und DVB kompatibel - 2 Ci-Slots - 1 LNB Eingang - 5000 Speicherpl?tze - Bildschirmmen? - Elektronische Programm?bersicht - digitaler Audioausgang f?r Dolby Digital - Kindersicherung - Abmessungen: 340 x 265 x 60 - Gewicht: 2 kg

Mijn dreambox is en blijft natuuuurlijk mijn diamantreceiver!

gr

@Satijntje

Het ging om een 3000 PVR, dus met een harddisk erin, en van dat model is errug weinig bekend.

De topfield 3000PVR is weldegelijk een orgineel Topfield model. Deze is in Europa maar zeer sporadisch op de markt gezet omdat het inderdaad een te grote concurrentie onderling in de Topfield ontvangers zou komen.

In Nederland is deze ontvanger eigenlijk alleen maar verkocht tijdens de speciale 66e verjaardag van Van Hunen in Arnhem waar Topfield Nederland een aantal van deze ontvangers tegen een zeer gunstige prijs beschikbaar stelde. Het is misschien wel voor Topfield liefhebbers een echt collectors item. Er is zelfs speciale soft voor om van de 3000 soft echte 4000 soft te maken.
Software is alleen niet erg public op dit moment.

Maar om verwarring te voorkomen...het is echt een Topfield 3000CI PVR. Leuke machine om mee te werken is dus helemaal gelijk aan de 4000 alleen heeft geen twin tuner.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan