Torrent download?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Pfoeh het is weer veel te laat aan het worden....

Dus ik zal mijn vraag proberen zo kort en duidelijk als mogelijk te stellen. ;)

Turbotorrent.... Azareus.... Bitlord.... enz...

Wat is de snelste?

BiG_G zei:

Ja dat is nou makkelijk gezegd @G, maar ik zit nu met 1 van de genoemde programma's te stoeien en zie dat de standaardpoort "6881" is, en idd daarmee krijg ik een melding dat de poort niet werkt ( Blacklisted)...

Nou zegt het mij dus helemaal niks of dat je zomaar willekeurig een andere poort neemt, en wat daarvan het juiste effect is?

Ik heb die poort die jij opgaf nu eens geprobeerd en daarmee start de download wel.

Maar wat ik dus nou graag weten wil, waar zit hem nou dat verschil, is dit een poort die door iedereen gebruikt wordt of moet ik als ik weer een Blacklistmeldig krijg weer een andere "willekeurige" poort instellen?

Ik ben hierin nog een totale leek. ;)

En ik weet trouwens ook helemaal niet of er eigenlijk open en bloot hier op het forum gesproken kan en mag worden? Ik ga dit eventjes vragen. ;)

Stuur me anders maar voor de zekerheid uitleg via pm.

He, jij wilde een snel antwoord...

Ik weet ook niet hoe dat met die porten zit, ik weet dat als ik google op die andere met blacklisted, dat dit als oplossing naar boven komt.

G

:biggrin: ik wilde niet persee een snel antwoord, maar meer wat het was, de beste en de snelste ik weet ook totaal niet hoe dat met die poorten zit, en aan google met zulk soort zaken had ik totaal niet aangedacht.

Maar ach het werkt, dus dat je bedankt bent voor jou antwoord dat weet jij wel.

Maar wellicht fietst er hier iemand rond die dat wel een beetje uit kan en wil leggen hoe dat zit met die poorten.

Mwa, de snelste maakt niet uit.
Ik heb het wel goed gelezen, en gaf daarom dat antwoord ;)
Torrent = torrent, client maakt voor zover ik weet niets uit. 'if binnen een stukje dan deel'

Ik zelf wil torrentflux gaan proberen, dat draait met apache en bittornado. Echter, mijn systeem is niet sterk genoeg om op die manier te werk te gaan.

G

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan