trage zooi

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
811
Punten
113
Leeftijd
74
Mijn Internet verbinding is de afgelopen 2 dagen een puinzooi

Dan weer snel dan loopt het weer voor geen meter.

Hebben hier meer mensen last van:

Mijn provider is slands beste--> Speedlink speed 4096 (helaas kan dit niet sneller omdat de afstand tot het ADSL station ruim 4 km bedraagt

Nooit problemen gehad en heb al 3 jaar daar een tevreden abootje

Slands beste... hahahaha LoL.:biggrin:

Als het opeens begonnen is, dan is het moeilijk te zeggen, dus ik neem aan dat je bedoeld of er meerdere Speedlinq abo's hier last van hebben.
En in dat geval kan ik helaas niet helpen.

Maar ik heb ook geen speedlink verbinding, maar merk wel dat sommige sites moeilijk te benaderen zijn.

Ik verklaar dat met het Freggel effect.

Ik heb een 20 Mb lijn van UPC en zelfs ik heb er last van.

Bert

hier ook het zelfde probleem met kpn ooit is hij razend snel en dan is hij weer niet vooruit te branden
gr frans

Ja maar dan is het site afhankelijk, dus alleen bepaalde sites dat is normaal.

Ik heb hier ook een 20mbit lijn liggen en die is bij bepaalde sites ook afwisselend snel en soms ook retetraag.
Maar de rest van mijn verbinding blijft wel gewoon snel.

Ik weet dus niet wat The Matrix bedoeld, of hij het nu dus over bepaalde sites heeft, of zijn adsl verbinding in het algemeen. En van dit laatste ging ik uit.

en dat was ook goed aangevoeld

Mijn verbinding in het algemeen is bar slecht

Misschien je Tijdelijke Internetbestanden en Cookies eens verwijderen???!!!!

Dit kan best veel helpen, vlg. mij

Succes,

grtz Satellite

nee dat helpt niks

Op dit moment is hij weer normaal en dat kan zo weer voorbij zijn.

Gelukkig heeft speedlinq een fantastische onbereikbare helpdesk tegen 70ct per minuut.

En die knapen aan de telefoon hebben een ongelooflijke dbase opbgebouwd met technische problemen.

Een ervan is "verwijder eens de telefoon van de splitter " op het moment dat je belt.??

Ik kwam deze link net tegen.

Gepost door Technodad.

Suc6

;)
Nr.10

Het is allicht te proberen.
Een oorzaak zou een slechte verbinding kunnen zijn, iemand die in de wijkcentrale heeft zitten klooien en daar nu iets niet goed zit.
Een router onderweg die overbelast wordt danwel het verkeerd niet (meer) aan kan omdat hij rot is of aan het worden is, een dslampoort in de centrale die niet lekker is.

En dan sluit ik tot nu toe nog pc-gebaseerde en thuis-aansluiting gebaseerde problemen uit.

Draai hier ook speedlinq 8 mb lijn.(Sneller kan hier niet op de 600ohm lijn) geen problemen snelheid met downen zit normalieter altijd rond 8 mb.(rapidshare) hoewel er ook vele servers zijn die het spul knijpen. maar daar kan geen enkele provider iets tegen doen.

En zit 1.2 km van de centrale kast voor op het hoofdnet.dus vind ik het zeer netje,s

Ook surfen geen probleem, anders kijk eens onder Taakbeheer als er traagheid is of er progs. meelopen die cpu vreten.

Had voorheen HETNET. een 3 mb lijn. die was 10 euro duurder. nu bespaar ik 120 euro uit bij speedlinq. plus de snelheid is 4 mb hoger, en daar neem ik de helpdisk problematiek op de koop toe. alhoewel ik nooit geen problemen heb tot nu toe.

Bij de ene provider laat je wat en de andere vind je weer wat.

STH.

thanks voor de conversie lijst.

Ik heb dit wel eens eerder gehad , hetle weekend kloten en 'smaandags weer een perfecte verbinding, mischien wordt de boel 'smaandags ochtends gereset.

Nu loopt het al ruim een half uur goed. De vorige sessie duurde ruim een kwartier en daana stortte de boel weer in

allo Matrix,
heel heel lang geleden had ik een collega op mijn kantoor zitten en nu praat ik echt over 10 tot 12 geleden.

Hij zei meestal niet veel, maar als hij wat zei klopte het meestal. Bij het toenmaligen internet zei hij, Weet je Bert als jij nu een hele mooi Ferrarie zou hebben en jij zou er de weg mee opgaan, dan zou je zomaar in de file staan.

Ik weet neit Matrix of dit bij jou ook van toepassings is,
Dus mijn ervaring ik vind het internet ook niet snel, maar als het bij mij traag lijkt ga ik naar de nieuwsgroepen en ga ik daar downloaden en dan blijkt de verbinding hele maal niet traag te zijn. Tussen FTP en HTTP zit schijnbaar nogal verschil.

Groetjes Bert

Zoals ik al dacht

Vandaag geen file vorming, de snelheid is weer normaal voor mijn verbinding.

Schijnbaar wordt na het weekende de boel gerefreshed

zijn er niet toevallig geplande [of ongeplande] werkzaamheden in jou regio, op dit moment plaatsen we nogal wat nieuwe DSL rekken bij. Deze worden meestal in een weekend gemigreerd cq geimplementeerd. En we zijn op heel wat fronten bezig. Verder worden heel veel IP routers voor MPLS Routers geruild
Foutje in de centrale of op de poort met dit soort klachten lijkt wat onwaarschijnlijk. File door werkzaamheden komt meer in de richting.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan