transpondernieuws november 2024

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
105
Punten
63
Leeftijd
63
hoi,

klas.gif

animated-update-image-0025.gif parabol-V.gif

image.png.ed3a1474af54d0cf4f9003e3ffab7824.png / coderingsnieuws e.d.:

* betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd.

** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! **

TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost:

ontving een uitgebreid rapport over de nieuwe transponder 11492 V 27500

ze hebben het daarin over de nieuwe satellietdekking.

ik heb zelf niet na kunnen gaan wat deze footprint is om dat ik toen niet thuis was ik hoop allen niet dat ze de MENA beam bedoelen die ik hier niet kan ontvangen

hoe denken jullie hierover?

om jullie inzicht te geven heb ik het volledige rapport hier onder bijgevoegd:

Nieuw testrapport voor geografische dekking

Zoals u weet, was WNS voor het eerst in de geschiedenis van Perzisch-talige zenders, met jaren van rigoureuze technische berekeningen en enorme kosten, eindelijk in staat om een nieuwe satellietdekking te lanceren.

De vorige satellietdekking waarin de Turkmeense Alam-kanalen zich bevonden, was niet beschikbaar in het zuidoosten van Iran en sommige zuidelijke regio's van Iran, en lange tijd konden veel kijkers in het zuiden van Iran niets anders ontvangen dan Jam en verschillende schimmelkanalen.

Helaas, om juridische redenen en natuurlijk is onze informatie niet accuraat, en totdat het satellietbedrijf zelf officieel de nieuwe officiële dekking aan ons introduceert, kunnen er geen nieuwe beelden en informatie worden gepubliceerd.

Volgens de statistieken die vorige week uit het publiek werden gehaald, heeft de nieuwe satellietdekking echter een buitengewone en unieke kracht in heel Iran.

Op de nieuwe geografische dekking werd een transponder van 11492 verticaal 27500 gelanceerd, uitsluitend met een zender genaamd Test Channel om tests uit te voeren met betrekking tot uplink en ontvangst.

Interessant is dat een transponder met een FEC van 5/6 (in tegenstelling tot de Turkmeens-Alam-transponders met 2/3) werd ingeschakeld om de signaalsterkte te verlagen, maar verrassend genoeg was de sterkte van deze nieuwe dekking in Iran veel sterker en krachtiger dan alle andere transponders

In alle regio's van Iran kan de al yah 1-satelliet worden ontvangen met een gemiddeld vermogen tussen de 12 en 14 decibel.

Terwijl de nieuwe transponder van WNS een signaalsterkte had tussen 14 en 19 decibel, wat tot nu toe een uitzondering is geweest in de geschiedenis van Perzisch-talige media, en een dergelijke kracht bestaat niet.

Lange tijd was het de bedoeling dat we iets van dit goede nieuws zouden uitlekken en aankondigen, maar we zwegen om sabotage en het gooien van stenen te voorkomen.

Zelfs nu is een groot deel van de verrassing niet aangekondigd en kan het niet worden genoemd.

Ik kan alleen maar zeggen dat er de komende weken geweldige dingen zullen gebeuren, en zeker alle kanalen op Turkmen-Alam zullen beschikbaar zijn voor alle Iraniërs met buitengewone en zeldzame kracht.

Op deze manier hebben jullie, het publiek, veel geholpen door rapporten en foto's van de signaalsterkte en met extreem hoge nauwkeurigheid te sturen, wat zeker te danken zal zijn aan uw medewerking.

Hartelijk dank. En er zullen zeker geweldige dingen komen.

Houd ons in de gaten voor onze volgende aankondiging!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan