Triple Dragon Fan

Tamelijk onzinnig dat het in zo'n setje van 3 komt. Het gaat toch om de sat receiver, wat moet je nou met zo'n beperkte dolby receiver erbij?

ik d8 dat deze hobbie juist bedoelt was om zoveel moglijk uit 1 kutkassie te halen, die orgineel weinig doet, maar met behulp van de vele hobbieisten toch nog waar voor zijn geld word.

begrijp me goed, het zal vast fantasties werken maar ik vind het een beetje overdreven.

ciao, TP(o)(o)

Mag misschien onzinnig overkomen maar doe mij er maar twee.
Als je weet dat o.a. de ontwerpers van Chaintech hierachter zitten heb ik goede hoop op een goed, degelijk en uitgedacht product.
En het wordt gewoon tijd dat er meer spelers op de Linux markt komen, dat schud alleen maar de concurrent wakker (en laten we eerlijk zijn dat wordt ook wel eens tijd)

Alleen geen open source, en das natuurlijk wel vervelend.
Ook zie ik daar een paar zeer herkenbare componenten inzitten die in eerdere machines zijn gebruikt.
Je kan de ontvanger ook kopen met HDD maar dan moet er ook een apparten voeding bij staat er.

Nog een week of 3 dan ga ik die draak testen.
Laat wel weten of het wat is.

Originally posted by satguyeric
Nog een week of 3 dan ga ik die draak testen.
Laat wel weten of het wat is.

En is het wat?

Heb er inmiddels zelf een staan en moet zeggen hardwarematig zit het allemaal prima in elkaar. Ruim bemeten voeding en het display is van een zeer goede kwaliteit en zelfs vanaf een flinke afstand nog prima leesbaar.
Softwarematig is de box nog in beta fase, de box functioneert met de laatste software naar behoren en toont een prima plaatje op het beeld.
Gebruik de box in combinatie met een Motec motor, ingesteld d.m.v. Usals en werkt naar behoren. Er zitten standaard 2 conax embedded card readers in en een CI slot.
In het CI slot heb ik een Matrix Revolution en deze werkt 100%.
Mijn Xcam daar in tegen werkt (nog) niet met de beta software.
Veder is het een robuuste decoder die er erg strak uitziet (maar smaken verschillen natuurlijk).
De software ondersteund (tot nu toe) geen Emu?s, of dat er ooit gaat komen weet ik niet, de software is namelijk niet open source.
Maar als de verkopen tegenvallen vraag ik me af hoelang ze dat kunnen volhouden.
De Dreambox heeft toch ook zijn succes uitsluitend te danken aan de Emu?s.

THX GM
Als ik het allemaal zo lees moeten ze inderdaad nog veel werk verrichten willen ze de concurrentie met de dreambox aan kunnen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan