Tt5

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Ik ben op zoek naar Tomtom5, met alle kaarten van Europa.
Hier staat wat, maar ik weet niet hoe?:stupid:

Wie helpt me even op weg?

Alvast bedankt!!

Tomtom zal het beste te vinden zijn in de newsgroepen denk ik?

Maar ik heb het al meer aangehaald hier, en nu doe ik het weer, ga eens op BedrockPlace kijken! Daar is een hele topic over tomtom 5.... ;) (diverse downloads! )

Voor ?59 heb je het hele pakket incl alle kaarten,dus waarom illigaal?
en heb je geen serie nummer voor het te bestellen.
Daar is nog aan te komen.
Maar dan heb je het hele pakket legaal en ook de updates die er aan komen

In de newsgroepen gooien ze je er inderdaad zowat dood mee op dit moment.

@Scubadiver: volgens mij vergis jij je stevig.
Waar zou je dan TomTom 5 legaal kunnen kopen voor 59 euro?
Op de site van TomTom zelf staat hij zelfs nog als "binnenkort verkrijgbaar".

De UPGRADE kost 59 euro. Daar moet je dus al een officieel TomTom pakket voor hebben, als je dat niet hebt moet je al vlug rekenen op 192 euro zoiets, dus da's even een verschil.

Klopt, voor 59 euro krijg je de upgrade.
In 2003 heb ik TomTom 2 gekocht, incl. Ipac voor 740 euro.
Vorig jaar heb ik geupgrade naar TomTom 3 voor rond de 60 euro, en, jawel dit jaar mag ik weer upgraden.
Nou, deze jongen dus mooi niet!!
ik heb al 800 euro uitgegeven aan TomTom, da's 1800 ouderwetse guldens! Ik vind het wel goed zo.
Dit jaar is het gratis:biggrin:

Originally posted by freggel1
Tomtom zal het beste te vinden zijn in de newsgroepen denk ik?

Maar ik heb het al meer aangehaald hier, en nu doe ik het weer, ga eens op BedrockPlace kijken! Daar is een hele topic over tomtom 5.... ;) (diverse downloads! )

Hij loopt op dit moment naar binnen, 800 mB om te beginnen:biggrin::biggrin::biggrin:

"@Scubadiver: volgens mij vergis jij je stevig.
Waar zou je dan TomTom 5 legaal kunnen kopen voor 59 euro?
Op de site van TomTom zelf staat hij zelfs nog als "binnenkort verkrijgbaar".
@BT"

Weet niet waar je kijkt maar is toch al een tijd te bestellen.en het is het hele pakket voor ?59,- ongeacht welke kaarten dat je hebt je krijgt ze nu alle en ze werken ook allemaal.
En de upgrate destijds voor navigator 3 was ?79,- en dat was alleen met de kaarten die ja bij het begin had.
En als je een pda met tomtom bestelde koste het pakket ook niet zoveel als ik heb er destijds ?193,- voor betaald incl de carkit voor dell axim5 dus die bedragen vallen dus ook wel mee.
En nu kun je alle upgrades gratis downloaden wat vroeger ook niet kon.
Maar er zullen altijd van die personen zijn die alles te duur vinden,maar wel klagen als er iets niet goed werkt.
dus BT ff naar de link gaan en kijken dat het al een tijd op de markt is.
http://www.tomtom.com/shop/upgrade.php?action=pda&TT=353cad1f7e89b73244aac6e8999db89b

Originally posted by Scubadiver

En nu kun je alle upgrades gratis downloaden wat vroeger ook niet kon.

Dat zeg ik, dit jaar is het gratis:biggrin:

@Scubadiver: Misschien moet je mijn post iets beter lezen.
Ik ben op de site van Tomtom.nl zelf geweest en daar is de volledige versie gewoonweg nog niet te koop.

Jouw link heb ik ook bekeken, maar ook daar staat dat het om de upgrade gaat er staat ook duidelijk "upgrade uw tomtom" en het woord "upgrade" staat ook in de link vermeld.
De upgrade is inderdaad al wat langer verkrijgbaar, maar de losse versie dus officieel nog altijd niet.

Het gaat mij dus niet om te klagen want het is een uitstekend pakket.

Mocht het nu zo zijn dat je met die upgrade een volledig pakket krijgt, en je ook geen oude versie of serienummer van een oudere versie nodig hebt, dan is dat natuurlijk iets anders, maar dat komt niet echt duidelijk uit je verhaal naar voren.

Misschien kun je dat nog verduidelijken?
Want dat is immers normaliter de essentie van een upgrade, dat je al in het bezit moet zijn van een volledig (ouder) pakket.

Overigens vind ik 59 euro voor een upgrade niet duur, maar als je dus een oudere versie moet hebben om te kunnen upgraden (wat normaliter het geval is) dan zal deze toch eerst aangeschaft moeten worden.
Ik heb zelf bijv. een losse pocketpc gekocht, zonder Tomtom en zo zijn er meerdere mensen. En dat is wat ik bedoel. Die mensen kunnen dan niets met die upgrade en zullen een volledige versie moeten kopen. Toch?

@ BT

klopt is een upgrade.
Maar er zijn genoeg mensen die een pda hebben met een tomtom versie.
Mocht je iemand weten vraag die dan de product code en je kunt hem ook bestellen voor die prijs de code moet alleen langer dan 6 maanden niet gebruikt zijn dit is naamlijk de tijd die ze stellen voor het opnieuw installeren van tomtom.
En het is eigelijk een complete versie.
Ik heb bij mij alles van de pda afgegooit wat met tomtom te maken had ,en tomtom navigator5 schoon geinstaleerd zonder problemen.
Dus het is een volledige versie alleen nog niet te koop voor nieuwe gebruikers.
Dus als je een product code hebt ,heb je ook de nieuwe versie voor ?59,-

Ah ziedaar, alleen kom je zo vlug niet aan een officiele produktcode, alhoewel er wel een mogelijkheid is als iemand niet wil upgraden bijv.

Dat is tenminste duidelijk. Bedankt voor je reply!

Als de volledige versie van TT5 nog niet te koop is, begin ik me toch sterk af te vragen waar die versie, die op op internet te downloaden is, vandaan komt!

dit is de update versie.
Die eigelijk voor eigenaren van tomtom 2-3 bedoeld is als update naar 5.
Maar deze is een complete versie.

Mocht je het ook proberen hier is een product key ..........
die invoeren en je kunt een "upgrate versie"kopen

-----------------------------------------------------------------------------------
edit door The Wizzard
waarschuwing door een key te geven
zet je aan tot illigale praktijken welke wij niet kunnen en zullen tolereren.

De key is dus ook verwijderd
-----------------------------------------------------------------------------------

Je voert een relaas dat men beter legaal voor slechts ?59 (plus een dikke ?9 verzendkosten maakt ?68) een upgrade uitvoert van je benelux kaart naar alle kaarten van europa.
Daar ben ik het van harte mee eens.
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat ook de reden is voor tomtom om dit zo te doen:
Waarom klooien als je voor het relatief lage bedrag van zeventig euro heel europa op een legale manier kan verwerven?

Maar vervolgens zeg jij dat gasten die geen code hebben deze maar even moeten versieren (en je geeft er zelfs een code bij) zodat ze "legaal" kunnen updaten.
Hiermee ga je dus fantastisch op je gezicht, want je bent nu zo illegaal bezig als maar kan.

Ik kan me wel iets voorstellen bij hangslot's gedachtengang.
Hij zegt dat ie ruim ?800 heeft uitgegeven aan tomtom.
Maar zo'n 70% daarvan zijn de kosten van het PDA'tje,en het is naar mijn idee niet fair naar een software leverancier om die kosten erbij op te tellen.
Maar om vergelijkbare redenen heb ik afgelopen jaar dus geen update uitgevoerd.
Dit jaar is de toegevoegde waarde van de update overduidelijk aanwezig, en maak ik er dankbaar gebruik van.

Overigens worden er al een tijdje nieuwe PDA's uitgeleverd inclusief TT5.
Of TT5 al los in de winkels ligt zou ik echt niet weten.

Weet dat het niet legaal is om de code te geven maar is wel een manier om meer mensen ervan te laten profiteren.
En is ook via interner aan te komen
Maar je hoeft hem niet te gebruiken hoor.
Dacht aan de personen die het pakket dadelijk gewoon "legaal "hebben met een "ilegale"code.
Dus op het einde heb je de hele handel en je hebt ook de voordelen hiervan voor een klein bedrag.
sorry voor het geven van de key.

@scubadiver:

Ik heb het dus niet over een upgrade versie, maar over een volledig werkende europa versie, die gewoon in delen op te halen is vanaf internet. Werkt gewoon iedentiek aan TT5, maar zonder productkey, zoals je schreef. Dus nogmaals mijn vraag: waar komt deze versie vandaan, terwijl TT hem zelf nog niet eens op de markt heeft gezet?

@Blokr: Volgens mij begrijp jij het antwoord van scubadiver niet.
De upgradeversie IS een volledige versie.

Op die manier komen de mensen er dus ook aan die hem posten op het internet.
Dat er geen produktkey bij zit, is omdat er het nodige aan gehacked is. Helaas is er deze keer zelfs wat te veel aan gehacked. Een oplettend mens heeft kunnen waarnemen in FTD dat er nog een andere release is gekomen waar weer wat dingen in terug gezet waren die er uit gehacked waren.

Dit omdat er problemen ontstonden op diverse pda's met de gps ontvangst en met de poi's onder. Die fixed versie heeft dat niet.

Er bestaat meer software die dit zo doet. Volgens mij is windows 98SE ook een upgradeversie (van win98). Doch ook daar heb je gewoon een cd met complete installatieversie erop.

Het is me niet bekend waarom TomTom eerst met de upgrade komt en daarna pas de koop-versie aanbied. Misschien is dat om te zien hoeveel mensen met een illegale key een legale upgrade koopt. Zou me niet verbazen.:)

OK, dan is het me nu duidelijk. Beetje verwarrend het woordje 'upgrade' bij TomTom. Slechtere ontvangst had ik trouwens ook bij mijn Mitac Mio, maar simpel kunnen oplossen door het schoteltje uit te klappen. Was bij versie 3 niet nodig. Problemen met POI's ben ik niet tegen gekomen, hoewel ik daar weinig gebruik van maak, op de flitspalen na dan, maar die werken goed.

Tja er is een fixed versie waarbij die problemen opgelost zijn. Het zou kunnen dat je die toevallig hebt.

Betreffende het woordje "upgrade", dat is TomTom eigenlijk schuld aangezien die het zo aanduiden op hun site alwaar je dus zoals gezegd deze "upgrade" wel kunt aanschaffen maar de losse release nog niet.
Terwijl het in feite dezelfden zijn.

Maarja, daar hebben ze waarschijnlijk wel bepaalde redenen voor.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan