@Scubadiver: Misschien moet je mijn post iets beter lezen.
Ik ben op de site van Tomtom.nl zelf geweest en daar is de volledige versie gewoonweg nog niet te koop.
Jouw link heb ik ook bekeken, maar ook daar staat dat het om de upgrade gaat er staat ook duidelijk "upgrade uw tomtom" en het woord "upgrade" staat ook in de link vermeld.
De upgrade is inderdaad al wat langer verkrijgbaar, maar de losse versie dus officieel nog altijd niet.
Het gaat mij dus niet om te klagen want het is een uitstekend pakket.
Mocht het nu zo zijn dat je met die upgrade een volledig pakket krijgt, en je ook geen oude versie of serienummer van een oudere versie nodig hebt, dan is dat natuurlijk iets anders, maar dat komt niet echt duidelijk uit je verhaal naar voren.
Misschien kun je dat nog verduidelijken?
Want dat is immers normaliter de essentie van een upgrade, dat je al in het bezit moet zijn van een volledig (ouder) pakket.
Overigens vind ik 59 euro voor een upgrade niet duur, maar als je dus een oudere versie moet hebben om te kunnen upgraden (wat normaliter het geval is) dan zal deze toch eerst aangeschaft moeten worden.
Ik heb zelf bijv. een losse pocketpc gekocht, zonder Tomtom en zo zijn er meerdere mensen. En dat is wat ik bedoel. Die mensen kunnen dan niets met die upgrade en zullen een volledige versie moeten kopen. Toch?