tv kanalen

B

baars

hoi ,ik heb sinds een week geen nl tv kanalen meer alleen nog ned 1,2,3 en bvn

dus geen comercieele gister had ik ze weer wel sinds vanmiddag weer niet iemand met het zelfde probleem ?? snap dr nix van :snif:

Allereerst welkom op het forum.

Kun jij jou vraag even iets uitgebreider stellen?

Graag even zeggen wat voor decoder je hebt, en welk abonnement.

Dan pas kan er op jou vraag een antwoord gegeven worden.

Ps: ik mag aannemen dat je voordat je deze vraag hier stelt eerst de regels ( klik ) gelezen hebt.

Hoi baars, welkom op het Satellite FUN Board !

Je vraag stond bij de afdeling dreamboxen, dus vermoedelijk gebruik je je kaart in combinatie met een dreambox.

Maar je vraag (of wellicht het antwoord daarop) is meer algemeen, en vandaar dat ik 'm hierheen verplaatst heb.

De problemen die je ervaart, liggen aan de kant van canal digitaal (CDS).

CDS heeft laten weten coderingsproblemen te hebben, waardoor klanten last kunnen hebben van beelduitval.

Schijnbaar is dat bij jou ook het geval.

Om hele grote problemen te voorkomen, heeft CDS de codering uitgezet over het afgelopen weekend, maar programma's die ze van anderen afnamen waren uitgeschakeld, net als de HD kanalen.

CDS heeft zondag laten weten dat ze eruit zijn, en dat vanaf maandag de kaarten in 2 etappes van een aanpassing zouden worden voorzien.

Vermoedelijk is de tweede stap bij jou niet correct verlopen waardoor je geen beeld meer hebt.

Advies dat ik voor je heb, is om op de site van CDS je kaart te heractiveren (even zoeken naar de juiste term, hij lijkt hier in ieder geval op).

Laat je ontvanger zolang op een kanaal als SBS6 (geven ze zelf op) staan.

CDS zegt altijd dat ze tot 0:00 uur zo'n update blijven herhalen, dus als je morgen ochtend vroeg de heractivatie aanvraagt en dan de ontvanger aan laat staan, zou je 's avonds wel weer beeld moeten hebben.

Anders word het bellen met CDS.

Wanneer je overigens inderdaad een dreambox hebt, houd er dan wel rekening mee dat CDS als eerste zal roepen dat ze dat niet ondersteunen, en je mogelijk niet meer willen helpen.

Dus gewoon niet noemen dat je een niet CDS standaard ontvanger gebruikt.

hé bedankt voor je reactie op mijn vraag ik heb indd een dreambox 500-s maar ik heb daar geen kaart voor hij is gwn op mijn router aangesloten? wat ik heb gehoord van de verkoper is dat er telkens via intern. autom. codes worden geladen op de box zodoende heb je dan de ontvangst van de bijna wereldwijdse tv kanalen nu ik woon in belgie is het hier meschien anders haha geen idee?:confused:

Dan gaan wij jou niet verder helpen hier op dit forum, want waar jij over praat is externe cardsharing. ( Dit staat te lezen in onze regels! ) .

en dat is???? waarschijnlijk weet jij iets wat ik nog niet weet??

ik snap dr nix van t zal wel aan mij liggen

graag wat meer uitleg over je reactie je heb het steeds maar over regels?? zonder inhoud

en dat is???? waarschijnlijk weet jij iets wat ik nog niet weet??
Dat heet dus externe cardsharing als je geen kaart hebt maar via de router met het internet verbonden bent en dat mag hier op het board niet besproken worden dat is artikel 6 van de forumregels en die staan hier,

<>.

6.WIJ ZIJN GEEN VRIJSCHAKELBOARD! Wij staan dan ook niet toe dat er openlijk om keys, keysites, vrijschakelmanuals en wat daar op lijkt in postings voorkomen, deze worden rigoureus door ons weggeedit.

Dit geld ook voor andere illegale zaken. Wij bespreken dus ook geen externe cardsharing, alleen interne cardsharing.

Dit board is voor hobbyisten om ervaringen uit te wisselen, we proberen daarbij zoveel mogelijk info uit te wisselen, maar wel binnen de wettelijke grenzen.
Als je het opgelost wil hebben lijkt me dat je bij de verkoper van je setje moet zijn.:)

goh hé thanks ik heb dr totaal geen benul van dus ga ik zeker even terug naar de verkoper en eens kijken wat hij hierover te zeggen heeft !! maar inieder geval bedankt he nooit geweten dat ik illi zat te kijken :)

Ach zo leer je weer iets bij. Illegaal kijken moet iedereen zelf weten natuurlijk, maarja op het forum mogen we daar niet over praten anders krijgt het forum een probleem.:)

Hopelijk kan de verkoper je helpen, succes alvast!

nee ik snap het , maar toch bedankt ik ga het zeker eff uitzoeken dat heb je dan weer als vrouw he die zijn daar niet snugger in :) altans ik dan

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan