tv totaal per 2008

De afgelopen jaren trachtte het blad middels populairdere verhalen en input van hobbyisten als Satnerds tevergeefs nieuwe lezers aan te trekken. Hoe de journalistieke insteek van het nieuwe Totaal TV zal zijn, is nog onbekend. TVSatellite is als afzonderlijke uitgave (destijds Veronica Satellite) tijdens de publieke periode van Vereniging Veronica ontstaan in 1990 als onderdeel van Veronica Uitgeverij (nadat het sinds 1985 als bijlage bij Veronica Magazine was verschenen) . In 2003 werd Veronica Uitgeverij onderdeel van SBS Broadcasting BV dat op haar beurt sinds juli dit jaar deel uitmaakt van ProSiebenSat.1 Media (op haar beurt wordt deze gecontroleerd door KKR en Permira).

====

Jammer eigenlijk, maarja, weer niks aan te doen.

Ik wist niet eens dat SBS het al weer verkocht had of ben dat weer vergeten. Vervelend is het wel dat je als abo gewoon iets voorgeschoteld krijgt, je kunt nu niet effe kijken of je het ding nog wel hebben wilt.

Althans als je binnenkort je abo moet vernieuwen.

Ik wist niet eens dat SBS het al weer verkocht had of ben dat weer vergeten.
Dat staat er ook niet.

SBS heeft de uitgeverij niet verkocht.

De hele SBS groep is "gefuseerd" met de Sat1.Pro7 groep.

Die groep valt weer onder een combinatie van 2 (naar mijn mening terecht gevreesde) durfkapitalisten.

KKR (Kohlberg Kravis Roberts) is zo'n beetje de grootste durfkapitalist ter wereld, en heeft ook in NL een hoop bedrijven in haar grip.

Om er even 2 te noemen:

Philips Semiconductors (nu NXP) en Nielsen (ook wel uitgeverij VNU, van de gouden gids en computer idee).

hoi,

de oplage wordt verhoogd van 50000 naar 70000 en er komt een volledige nieuwe website met informatie per platform.

bron: adformatie

hoi,

er is nu ook een website waarop elke dag een stuk wordt onthuld van het nieuwe blad met de programma gegevens van 102 zenders.

http://www.totaaltv.nl

volgens de website van tv vlaanderen is men bij tvv/cds ook in onderhandeling met MGM voor een plaats in het themapakket.

Da's goed nieuws. MGM heeft er wel leuk films bij zitten, althans als we het enigszins mogen vergelijken met de MGM die Premiere heeft.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan