P
patrick
hallo ben nieuw hier en had graag jullie meningen gehoordt wens vooral de nederlandse tv omroepen en de vlaamse omroepen ben zelf van belgie en wens de schotel op 3 plaatsen te laten speelen namelijk in 2 slaapkamers en 1 maal living begrijp dat dit best te doen is via cardscharing maar welke toestellen zijn hiervoor best geschikt graag rekening houwden met de huidige evaluaties van HD zenders kan men de nederlands zenders in belgie zoals veronica en andere ontvangen zoja welke mogelijkheden zijn er heb internet ter beschiking indien nodig kan de kaart van tv vlaanderen aan vragen maar dan de nederlanders????
kan iemand mij hierbij wegwijs maken en dit op een betaalbare manier.
Aangande ontvangers wel graag degelijk materaal ik hoor veel over de dreambox is deze echt de beter of ander ontvangers hebben die ook evenzeer de nodig kwaliteiten om deze te evenaren of zelfs beter te doen
mvg Patrick
kan iemand mij hierbij wegwijs maken en dit op een betaalbare manier.
Aangande ontvangers wel graag degelijk materaal ik hoor veel over de dreambox is deze echt de beter of ander ontvangers hebben die ook evenzeer de nodig kwaliteiten om deze te evenaren of zelfs beter te doen
mvg Patrick