TV Vlaanderen

J

jerry1

Ik heb een X221SCI vantage met 00570064AOA software,en een diablo module,(2.54)nu om tv vlaanderen te kijken moet ik de receiver dikwijls aan een uit doen vooralleer hij de originele kaart erkent.Dit is zeer vervelend,wat kan ik er aan doen om dit te verhinderen.Ik heb een mainfirmware gevonden 0057AOP.dlp voor de 200? serie,maar wat moet ik er mee doen of dit niet geschikt.Kan mij iemand raad geven aub,dank bij voorbaat

er zal normaal software zijn daarvoor,maar alleen bij de dealer te verkrijgen waarom????Kan men dat nergens vinden op het internet????? Er zijn toch wel mensen die dat hier ook lezen maar een antwoord ????
Nu ieder geval bedankt voor een antwoordje terug.

Vermoedelijk botst dat met elkaar, je gebruikt in je Vantage emu software en ook nog een Diablo ook met emu software.
Kun je het niet testen met een andere module het lijkt nme dat het probleem dan opgelost is.
Gewoon de kaart in een TVV ci module of een Aston niet in de Diablo.

dat met die mediaguard module dat wist ik,maar met de diablo cam??ook als ik de emu uitschakel blijft dat hetzelfde.Dikwijls werkt dat goed maar sommige keren werkt dat niet ????Waarschijnlijk moet ik een zenderlijst voor tv vlaanderen ergens halen,het ziet er zeer raar uit,nu morgen ga ik eens naar mijn dealer om te vragen wat hij er kan aan doen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan