TVE via Hotbirt

J

jokarno

Wie kan mij met het volgende onderwerp helpen.

Op de camping heb ik altijd nog via Hotbird de spaanse zender TVE kunnen ontvangen, en nu niet meer.:[

Mijn vrouw die goed spaans spreekt is geinteresseerd in het nieuws bericht van TVE.

Ik hen via Canal Digitaal een abonnement en heb op mijn schotel ontvanger ook twee koppen zitten.

Zelf ben ik absoluut niet technis aangelegd maar wellicht kan ik via een tip

of een oplossing van iemand er uitkomen.

Mede namens nijn vrouw hartelijk dank voor de moeite in ieder geval.

Jokarn

TVE Internationaal zit nog steeds op de Hotbird als ik kijk is de laatste wijziging 26-12-2008 geweest.

De juiste transponder op Hotbird is 11727 Verticaal 27500 misschien als de transponder niet in je ontvanger voorkomt kun je die handmatig toevoegen.

Beste Aart.

Dank voor je reactie,en antwoord maar ik zou echt niet weten hoe ik via mijn transponder handmatig deze instelling kan vinden,ik ben namelijk niet zo technis als jullie.

Vriendelijke groeten

jokarno

Hoi jokarno, welkom op het Satellite FUN Board !

Wanneer je altijd op de camping (in de zomervakantie) die zender ontvangt en die in december verhuisd zijn, zoals aart44 heeft achterhaald, dan klopt het als een bus dat je 'm nu niet meer ontvangt.

Je hebt aangegeven dat je een dubbele LNB "kop" hebt (of 2 enkele), dat je een CDS abonnement hebt, en dat je TVE wil ontvangen.

Wat je niet hebt verteld is waar die camping is (in NL of misschien wel ver van huis ?), en welke ontvanger je gebruikt.

Dat zijn wel zaken die nodig zijn om je te kunnen helpen met een pasklaar antwoord.

Op Astra 1 (waar de NL zenders zitten), is TVE Internacional Europe te ontvangen, en die is niet gecodeerd.

Geen idee of dat de betreffende programma's ook biedt.

Verder kun je dus je ontvanger opnieuw naar kanalen laten zoeken.

Om je te kunnen vertellen hoe je dat voor mekaar krijgt, moeten we dus weten welke ontvanger het is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan