S
soevel
Heb TV Vlaanderen op mijn satelliet, nu heb ik tv bij gekocht in bureau en heb nog eentje in slaapkamer, moet ik dan effectief 2 kaarten bijkopen of kan ik mijn huidige kaart ook kopiëren elke maand? Kan ik met deze aan de slag? USB Infinity in behuizing met USB 2.0 kabel en welke kaarten?
Graag had ik ook geweten wat andere mensen op dergelijke blanco cards schrijven? Ben echt een leek op zo'n gebied maar wil wel even gaan experimenteren, heb ik dan ook een dreambox of zo nodig of is mijn Konig satelliet receivertje voldoende?
Kan ik ook ergens aan canal digitaal NL geraken al dan niet betalend in België? De movie en sportchannels voornamelijk
Alvast bedankt voor een uitleg op mijn vele vragen
Graag had ik ook geweten wat andere mensen op dergelijke blanco cards schrijven? Ben echt een leek op zo'n gebied maar wil wel even gaan experimenteren, heb ik dan ook een dreambox of zo nodig of is mijn Konig satelliet receivertje voldoende?
Kan ik ook ergens aan canal digitaal NL geraken al dan niet betalend in België? De movie en sportchannels voornamelijk
Alvast bedankt voor een uitleg op mijn vele vragen