Twee vragen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Ik heb even een paar vraagjes:

Ik heb mezelf nu op een paar sites aangemeld voor gratis webruimte, en wel deze maar dit is nu al een dag of 3 geleden, en ik zou een activatie mail krijgen maar die hen ik nog niet gehad, nu heb ik dus weer opnieuw een account aangemaakt, maar er komt weer geen mail?

Nou weet ik dat@Matrix van deze www gebruikt maakt, dus even de vraag aan hem, hoe is het met het eventuele contact daar?

Vraag 2: Ik wil me nu dus ook daar op diezelfde site aanmelden voor een forum, maar ook daar gaat iets weer niet goed, bij deze site zie ik naast de actievatiecode die ingevuld moet worden een rood kruisje, dus de code mist, wat moest hier weer gedaan worden om dit te zien?

vraag 1 ik heb daar destijds geen probleem mee gehad.
Het kan zijn dat ze alleen bestaande emails aksepteren dus niet iets van Yahoo of hotmail of gmail

Ik heb mijn bestaande email verstuurd :confused:

En vanavond heb ik een email gestuurd met de vraag waarom ik mijn email nog niet heb mogen ontvangen om de site te activeren.

Hopelijk komt die op korte termijn. ;)

Antwoord vraag 2:
Schrijf ze dan maar gelijk een mailtje dat ze ofwel GD of Imagemick moeten uitschakelen, of deze op hun server installeren.
Dat is namelijk de reden dat jij (en ik ook trouwens) een kruisje krijgen naast die activatiecode.

Zonder deze code valt er niets te activeren, doch de code kun je niet zien omdat er geen GD of imagemick geinstalleerd is op de server en in dat geval krijg je een kruisje te zien (van missende afbeelding).

Ik wacht eerst het antwoord af van vraag 1, en daarna zal ik vraag 2 daar eens voorleggen.

Thanks voor de tip.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan