• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Tweedehandsje dat in goede staat verkeerd...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Ik kom zojuist een leuk tweedehandsje tegen en wil er op gaan bieden, maar ik weet niet goed wat de richtprijs gaat zijn?

Ik weet dat er hier kenners rondlopen die ervaring hebben met dit soort tweedehandsjes, dus graag even jullie mening, want ik wil niet te hoog bieden...

Ik zie zo op het eerste oog, buiten twee kleine deukjes, en een scheurtje in de bodem niets vreemds aan dit berijdbaar voertuigje wat men Lilu noemt :sex:

Nou... tweedehandsje... ik weet het niet maar ik zou er wel op gaan bieden. Kijk als keurmeester heb ik er eens naar gekeken en het is toch zeker een dikke 9 waard.

Het blijft natuurlijk wat de gek er voor geeft en of je er langere tijd mee rijden kunt is ook maar de vraag. Er kunnen altijd interne gebreken zijn die je van buitenaf niet zien kunt.
Maar mijn advies is toch om meteen tot aanschaf over te gaan als je dat voor een redelijk bedragje nog krijgen kunt.:biggrin:

BT trap er nou niet in ga je weer verdorrie kunnen BH en ik de klappen weer opvangen straks....

Hij hoeft nergens in te trappen! Dit is een tweedehandsje wat ik zelf wil kopen, heb namelijk wat centjes gehad voor mijn verjaardag. :biggrin:

freggel1;199647 zei:
Hij hoeft nergens in te trappen! Dit is een tweedehandsje wat ik zelf wil kopen, heb namelijk wat centjes gehad voor mijn verjaardag. :biggrin:

Mmmmmmmm het is dat je jarig bent, vertrouw het weer niet.

Vraag of je d'r ruilen kan met een zak aardappelen, wie weet ben je de gelukkige, of je hebt een kat in(aan je) zak.. :biggrin:

even een 10000 km beurt olie verversen en door smeren en een APK
en dan zit het wel goed.

Wij zijn een erkend keurings station

60 euro doet zo n meid, heb je een half uur plezier denk ik :)

Ja maar deze is tweedehands, ik bied 20 euro en een Westmalle.:biggrin::sex:

Nog geen eurie aan freggel .....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan