twin

scubadiver

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
56
Punten
28
Leeftijd
68
Er zijn er tot nu toe al twee twins op de markt de reelook en de reelbox beide werken met linux en zijn beide twin tuners
hoort eigelijk thuis in vorige treat dus bij de dreambox 7000

Ik hoop niet dat je de reelbox bedoelt die al 2 jaar beloofd wordt.

Blijfer er dus 1 over.

die is al uit ,heb er hier een staan die is via duitsland besteld.
hier is ie inderdaad nog niet uit zouden rond de 20 ste deze maand komen.
Moet wel zeggen dat ik deze via heb ontvangen.
van de fabrikant zelf,en werkt perfect.

correctie ... excuses ...

Relook dan wel de eerste twin linux kast maar Reel schijnt er dan nu toch echt te zijn.

H? vergissen is menselijk,en exuses hoef je er niet voor te maken,maar is inderdaad waar dat de reelbox veel te lang op zich heeft laten wachten.
Reden is dat ze er alles aan gedaan hebben om ook zoveel mogelijk kinderziektes uit te halen.
Hij is dus in die tijd ook uitgebreidt getest ook bij consumenten thuis.
Maar nu kan er iedereen van genieten en ik denk ook een concurent als je het zo mag zeggen voor de dream.
Maar ik denk dat een ieder zo zijn eigen keuze heeft van ontvanger.
Mij persoonlijk ging en gaat het om de twin kijken en opnemen en dat waren er niet veel oa de topfield waar ik ook heel tevreden over ben.
Maar dit is gewoon persoonlijk.
Dus zou zeggen probeer hem uit.
Ik ben inieder geval heel content met de reelbox.

Binnengekregen.

Vind hem er mooi uitzien en beloofd wat.

Ik vind het vooral toekomstmuziek want de software is heel erg slecht en traag.

Wel leuk om bij te houden en zal zeker goedkomen, zo was het met de dreambox ook.

Maar wel belachelijk duur voor een beta-apparaat hoor.

Dus je hebt hem binnen,wat er standaard op zit is inderdaad de beta.
Maar met de connecties heb ik de bijna afgewerkte versie.
dus de nieuwe firmware,daar er een goede bekende werkt bij reel-media stuurt ie me de nieuwe direct op.
Zal de link vragen waar je hem kunt downloaden daar ik hem via een dvd krijg.
Ik weet ze hebben de software ook op hum site staan alleen je komt er zo niet bij . Maar er gaan meer wegen naar de reel

Originally posted by YuBo
Binnengekregen.

Vind hem er mooi uitzien en beloofd wat.

Ik vind het vooral toekomstmuziek want de software is heel erg slecht en traag.

Wel leuk om bij te houden en zal zeker goedkomen, zo was het met de dreambox ook.

Maar wel belachelijk duur voor een beta-apparaat hoor.

Hoi YuBo,,
Maar je moet eens terug denken aan die dreambox in het begin met prijs en dat voor wat nog nooit is afgeweest zo denk ik er nog wel eens over.
Kijk maar eens naar de 7020 is gewoon een lachertje dat ze dan nu terug vallen naar de 7000 in productie ;-)
Kan je zovelen dingen op noemen wat in de dreambox nog nooit af is en of nog wel af komt....op hardware gebied dan.
Hopelijk is het niet zo met de reel dat er nog hardware matig iets niet klopt....software maakt niet zoveel uit dat is op te lossen.
Nu nog hopen dat er meerdere verkocht worden dan zal je zien dat de prijs ???? ook gaat zakken in de komende jaar
Iedergeval zelf heb ik hem ook op het verlang lijstje staan ...maar 1 ding houd me tegen en dat is de versie die toen op de markt verscheen die niet in de handel zou moeten komen....en dat wel een paar keer is gebeurd in duitsland dan :))
En juist die zou ik niet willen kopen voor zo,n bedrag.
Voor de rest valt het wel mee met het bedrag(kijk eens ook met Topfield 5000 pfff) ,,,twin etc als je dan naar die 7020 kijkt en zometeen die twin die moet komen(van dream) dan betaal je nog meer als de reelbox ,,,,,alleen dan is hopelijk reel weer verder en is het weer goed voor onze knip????
Dus wel goed beetje concurentie kan geen kwaad.
Veel plezier met de reel nu ik nog ..;-)
Groeten ben bye bye ;-)

Die software voor reel multimedia weet ik.

Het kost wat, maar ik heb ook vrienden :) ik mag testsoftware proberen.

Ik heb de software van vrijdag er in zitten, daar is al enorm veel verbetering t.o.v. de oudere versie.

Vanavond komt er weer een nieuwe versie online.

Werkt sneller en HD probleem moet opgelost zijn, tevens aan en uitzetten (reboot) oplossing.

Maar er blijven nog genoeg fouten die opgelost moeten worden.

We zijn er nog niet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan