Originally posted by YuBo
Binnengekregen.
Vind hem er mooi uitzien en beloofd wat.
Ik vind het vooral toekomstmuziek want de software is heel erg slecht en traag.
Wel leuk om bij te houden en zal zeker goedkomen, zo was het met de dreambox ook.
Maar wel belachelijk duur voor een beta-apparaat hoor.
Hoi YuBo,,
Maar je moet eens terug denken aan die dreambox in het begin met prijs en dat voor wat nog nooit is afgeweest zo denk ik er nog wel eens over.
Kijk maar eens naar de 7020 is gewoon een lachertje dat ze dan nu terug vallen naar de 7000 in productie ;-)
Kan je zovelen dingen op noemen wat in de dreambox nog nooit af is en of nog wel af komt....op hardware gebied dan.
Hopelijk is het niet zo met de reel dat er nog hardware matig iets niet klopt....software maakt niet zoveel uit dat is op te lossen.
Nu nog hopen dat er meerdere verkocht worden dan zal je zien dat de prijs ???? ook gaat zakken in de komende jaar
Iedergeval zelf heb ik hem ook op het verlang lijstje staan ...maar 1 ding houd me tegen en dat is de versie die toen op de markt verscheen die niet in de handel zou moeten komen....en dat wel een paar keer is gebeurd in duitsland dan
)
En juist die zou ik niet willen kopen voor zo,n bedrag.
Voor de rest valt het wel mee met het bedrag(kijk eens ook met Topfield 5000 pfff) ,,,twin etc als je dan naar die 7020 kijkt en zometeen die twin die moet komen(van dream) dan betaal je nog meer als de reelbox ,,,,,alleen dan is hopelijk reel weer verder en is het weer goed voor onze knip????
Dus wel goed beetje concurentie kan geen kwaad.
Veel plezier met de reel nu ik nog ..;-)
Groeten ben bye bye ;-)