In die sectie wordt een vraag gesteld door iemand die in Belgi? woont, en opzoek is naar een seca2kaartje, en dit is 1 van de antwoorden...
Dit brengt mij tot een vraag:
Ik ben dus ook opzoek naar een Premi?rekaart en of een sky kaart, nu heb ik dus via iemand hier al een pm gehad hierover met een linkje erbij, daar kun je dus een prepaidkaart aanschaffen, op zich vrij prijzig omdat het in 1 keer betaald moet worden. (voor 1 jaar)
Maar hoeft zo'n prepaidkaart niet in het land waar hij vandaan komt geregistreerd te worden dan?
We weten niet of canal digitaal ook postbussen accepteert anders zou je een postbus in NL kunnen nemen.
Kaartje op naam van iemand die in Nederland woont is nl. niet de gebruikelijke/toegestane manier en heeft dus zijn risico's.
Dit brengt mij tot een vraag:
Ik ben dus ook opzoek naar een Premi?rekaart en of een sky kaart, nu heb ik dus via iemand hier al een pm gehad hierover met een linkje erbij, daar kun je dus een prepaidkaart aanschaffen, op zich vrij prijzig omdat het in 1 keer betaald moet worden. (voor 1 jaar)
Maar hoeft zo'n prepaidkaart niet in het land waar hij vandaan komt geregistreerd te worden dan?