uit de tweedehandsmarkt (seca2kaartje...)

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
739
Punten
113
Leeftijd
59
In die sectie wordt een vraag gesteld door iemand die in Belgi? woont, en opzoek is naar een seca2kaartje, en dit is 1 van de antwoorden...

We weten niet of canal digitaal ook postbussen accepteert anders zou je een postbus in NL kunnen nemen.

Kaartje op naam van iemand die in Nederland woont is nl. niet de gebruikelijke/toegestane manier en heeft dus zijn risico's.

Dit brengt mij tot een vraag:

Ik ben dus ook opzoek naar een Premi?rekaart en of een sky kaart, nu heb ik dus via iemand hier al een pm gehad hierover met een linkje erbij, daar kun je dus een prepaidkaart aanschaffen, op zich vrij prijzig omdat het in 1 keer betaald moet worden. (voor 1 jaar)

Maar hoeft zo'n prepaidkaart niet in het land waar hij vandaan komt geregistreerd te worden dan?

Jawel, die moet ook in het buitenland geregistreerd worden.
Een postbus is niet voldoende overigens.

Er is bijv. een zaak (er zijn er meer) die dat ook doet. Deze hebben ook een adres in Duitsland, maar omdat het contract voor 1 jaar minimaal afgesloten moet worden, vragen ze dus ook 1 jaar vooruitbetaling van de hele som zoals je zelf al aangeeft.

Logisch ook, want als zo iemand na een half jaar zou besluiten om de winkel niet meer te betalen hebben ze eigenlijk geen poot om op te staan. Ze kunnen de kaart dan wel laten afsluiten of zeggen dat ie verloren is en een nieuwe vragen, maar zullen toch aan de contractvoorwaarden moeten blijven voldoen.

Ondanks het 1 europa is het nog steeds zo op dit moment dat je voor een buitenlandse provider ook een adres in dat land moet hebben om een kaart te kunnen registreren. Officieel!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan