uitgelekte code XP

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Hier de uitgelekte Code van Windows XP

/*
TOP SECRET Microsoft(c) Code
Project: Chicago(tm)
Projected release-date: Summer 1981
*/
#include "win31.h"
#include "evenmore.h"
#include "oldstuff.h"
#include "billrulz.h"
#define INSTALL =3D HARD
char make_prog_look_big[1600000];
void main()
{
while(!CRASHED)
{
display_copyright_message();
display_bill_rules_message();
do_nothing_loop();
if (first_time_installation)
{
make_50_megabyte_swapfile();
do_nothing_loop();
totally_screw_up_HPFS_file_system();
search_and_destroy_the_rest_of_OS/2();
hang_system();
}
write_something(anything);
do_nothing_loop();
do_some_stuff();
if (still_not_crashed)
{
do_nothing_loop();
basically_run_windows_3.1();
do_nothing_loop();
do_nothing_loop();
}
}
if (detect_cache())
{
disable_cache();
}
if (fast_cpu())
{
set_wait_states(lots);
set_mouse(speed, very_slow);
set_mouse(action, jumpy);
set_mouse(reaction, sometimes);
}
/* Printf("Welcome to Windows XP_PRO"); */
Printf("Welcome to Windows XP");
if (system_ok())
crash(to_dos_prompt);
else
system_memory = open("a:\swp0001.swp", O_CREATE);
while(1)
{
sleep(5);
get_user_input();
sleep(5);
act_on_user_input();
sleep(5);
}
create_general_protection_fault();
}

Hehehehe..
totally_screw_up_HPFS_file_system();
search_and_destroy_the_rest_of_OS/2();
Yep.... dit is een echt ouwetje... die sourcecode is uitgelekt toen windows 95 uit kwam, dus je bent iets te laat. :biggrin:

Maar maakt niet uit, hij blijft leuk. Jammer dat IBM toen niet echt wat met zijn os/2 gedaan heeft want die was echt stukken beter en stabieler dan windows.
Er is toen nog wel de 3.0 warp gekomen maar kort daarop hebben ze het laten vallen, bijzonder jammer.

Originally posted by Black Tiger
Er is toen nog wel de 3.0 warp gekomen maar kort daarop hebben ze het laten vallen, bijzonder jammer.

Inderdaad Jammer werkte wel leuk dat warp,
Van mij mag dat xp weg.wordt er schijtziek van....
Ze hadden beter windows nt of ME verder kunnen uitwerken.

Dat linux lijkt me wat te omslachting
ik heb er wel mee liggen prutsen.maar Nee ik vindt ut niks
misschien dat ik hier later mee aan de slag ga!!!

Ze hadden beter windows nt of ME verder kunnen uitwerken.
Euh... ME zeer zeker niet, dat was qua stabiliteit een prul eerste klas. Op een aantal systemen werkte het prima, maar op een meerderheid was het toch maar een vaag gebeuren en werkte 98se zelfs beter.

NT hebben ze verder uitgewerkt, want Windows 2000 is de nieuwe naam van Windows NT 5. Ze hebben het Windows 2000 gaan noemen om diverse redenen, waaronder het feit dat 3.51 en 4.0 meer de windows 3.x interface had terwijl 2000 helemaal vernieuwd is geworden.

Windows XP is daar in feite weer een opvolger van. Deze draait op de NT kernel, alleen is het ook weer een door-ontwikkeling van windows 95/98/me gezien de mogelijkheid om er ook nog 16bits applicaties op te kunnen draaien onder andere.

Linux is leuk, maar ik roep ook nog altijd dat het nog niet klaar is voor de thuisgebruikersmarkt.
OS/2 2.11 en Warp waren echter wel erg geschikt. Je kunt er DOS op draaien en ook windows 3.x liep eronder bijv.

Hier thuis had ik een multinode BBS draaien onder os/2 en dat liep vele malen stabieler dan onder windows 95 wat anderen probeerde.
Bij os/2 kon je rustig met Golded bezig zijn (editor voor echomail) en 2 users ingelogd hebben op beide nodes, terwijl die dus totaal niet merkten dat je met Golded bezig was.
Dat hoefde je bij Winflut niet te proberen, dan was het een en al hakkel takkel wat de klok sloeg.

Op zich is XP en 2K wel lekker stabiel en draait ook goed, probleem is gewoon dat je gebonden bent aan 1 softwaregigant en er (nog) geen fatsoenlijk alternatief bestaat. Want dat het beter en sneller kan (minder resources nodig) heeft os/2 wel bewezen en op de servermarkt ook Unix/Linux.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan