Uitnodiging nieuwjaarsborrel 10-01-2009!!!

Het gebruik van het zwembad kost niets, de drank is tegen een gereduceerde prijs, en ikzelf neem ook 1 en ander mee aan bier en frisdrank eventueel.

Maar om precies te zijn zit ik nog op Nummer10 te wachten, de beheerder van dat zwembad, want bij mijn weten is hij nog op vakantie.

Verder nieuws volgt deze week nog.

Kijk als er straks 500 man op de stoep staat, dan gaan we natuurlijk entree vragen... :biggrin:

Ik kom naar alle waarschijnlijkheid ook (even een slag om de arm ivm. de weersomstandigheden; mijn reistijd is ongeveer 2 uur enkele reis ;-)

Matrix

Ik weet niet of er ruimte is voor die grote tent van jou? ;) :biggrin:

Het weer ziet er goed uit, tot nu toe geen gevaarlijke voorspelling, dus het giet oan!!!

Zaterdag om 17.00 gaan we beginnen aan de borrel...

THE PLACE TO BE

Het zwembad is in ROTTERDAM (Overschie) je volgt de borden diertuin Blijdorp / Overschie

Het zwembad is aan de Burg. Koningssingel 45, 3042 NK Rotterdam. (knooppunt kleinpolderplein, afslag Overschie dan langs de benzinepomp rechtdoor 3de afslag links en halverwege de straat vind je het zwembad.

Ohja voor degene die honger hebben en trek in een frietje oid, er is op een paar honderd meter van het zwembad een friettent.

Morgen is de dag aangebroken, we weten niet met hoeveel jullie gaan komen, maar we doen ons best dat jullie niets te kort komen. :bier:

Voor degene die er nog een duik willen nemen, het zwembad is open, de koffie staat klaar, en het bier koud!

Tot morgen vanaf 17.00 op bovengenoemd adres, en dat het een paar gezellige uren moge worden.

Heren het was een geslaagde avond, bedankt dat jullie allemaal geweest zijn, de gemaakte foto's volgen nog.

Blokker had een museum overvallen met oude satellietspullen, was leuk om te zien!

Ja,het was gezellig.

Diverse figuren ontmoet, al ben ik al die namen alweer kwijt (lol)

Dank aan degene die het georganiseerd heeft.

Zoveel had je toch niet op?

;)

Nr.10

Het was oer-gezellig!

Bedankt allemaal!

Groetjes,

Bones

Ja, het was leuk oude bekenden en nieuwe mensen weer eens te zien.

Helaas moest ik wat vroeger weg , maar dat heeft de pret niet gedrukt.

Aan Nummer 10 en Freggel mijn dank als organisatoren, top gedaan !!

Groetjes

En natuurlijk ook van deze kant:BEDANKT!!

Super gezellig.

Groetjes

Ghost

Hier alvast wat foto's

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

HAHAHAHA, leuk gephotoshopped die eerste foto.:biggrin::biggrin:

HAHAHAHA, leuk gephotoshopped die eerste foto.

Nee nee, zij verzorgde de drankjes.

Jongens, wat was het gezellig!

En @Nummer10, je hebt mooie foto's gemaakt!

Groetjes,

Bones

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan