Uitnodiging nieuwjaarsborrel 10-01-2009!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Hierbij wil ik alle Duckers, en Funners uitnodigen om samen een borrel te drinken, en elkaar de beste wensen te doen voor het komende nieuwjaar.

Na lang beraad, en zoeken naar een goede locatie, is er een plek en een datum gekomen, waar wij, ik ,Freggel1 en Nummer10, jullie voor uit willen nodigen.

De locatie is in het zwembad waar Nummer10 de boel in de gaten houdt, en is gelegen in Overschie, een mooie locatie centraal gelegen in ons kikkerlandje.

Graag zouden wij dus willen weten of jullie even gezellig willen komen borrelen, en natuurlijk staat het zwembad ter beschikking.

Bij een deelname onder de 50 personen is het mogelijk om alles tegen een gereduceerde prijs te doen, de consumpties, die voor eigen kosten zijn, zijn dan goedkoper.

Wij hopen natuurlijk dat jullie met véél meer dan 50 man komen, en dat er volop bediening weggezet moet worden, en dat we allen gezellig met elkaar een paar uur kunnen kletsen over onze hobby!!!

Wij zouden het natuurlijk fijn vinden als jullie in dit topic aan zouden willen geven of jullie, of jij aanwezig bent, zodat wij een beetje rekening kunnen houden met de borrelhapjes en dergelijke die er bij zijn.

Dus heren satellieters, zet jullie naam erbij, kom gezellig op 10 januari 2009 om ongeveer 16:30 ff babbelen, en gezellig borrelen over onze mooie satelliethobby!!!

Eventuele vragen mag ook via pm bij mij of Nummer10.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik nodig me graag uit!

Lijkt me erg leuk!

Groetjes,

Bones

Ik zou wel willen komen , maar doorgaan met de fiets en dan te voet terugkeren van bij de fietsendief , dat heb ik er niet voor over :biggrin:

nee voor mij past het niet al zou ik de meeste mensen van fun en duck eens willen ontmoeten

Ik kom niet op de fiets (ik kijk wel uit voor de fietsendief!)

Ik kom gewoon met de auto.

Groetjes,

Bones

Da's niks Bones, er komen dacht ik ook autohandelaren.:biggrin::biggrin:

Ik heb nog een auto in de aanbieding :)

Is het een beetje bereikbaar met openbaar vervoer?

Ik denk het wel, want het is vlakbij de Diergaarde Blijdorp, dus het lijkt mij wel...

Het zwembad is in ROTTERDAM (Overschie) je volgt de borden diertuin Blijdorp / Overschie

Het zwembad is aan de Burg. Koningssingel 45, 3042 NK Rotterdam. (knooppunt kleinpolderplein, afslag Overschie dan langs de benzinepomp rechtdoor 3de afslag links en halverwege de straat vind je het zwembad.

want het is vlakbij de Diergaarde Blijdorp
Oef da's gevaarlijk, men zou daar wel eens van mening kunnen zijn dat als ze bepaalde lieden langs zien komen, dat deze bij hun ontsnapt zijn.:biggrin::biggrin:

Mag ik ook komen?

Iedereen is welkom!!!

In dat geval neem ik de buurvrouwen mee, de turkse familie op de hoek met hun 15 kinderen, beatrix en de kerstman..etc etc... :)

Neem gewoon mee wat je wil, een goei humeur, een fles wijn of een bak bier...

De dag van de borrel is er bijna, maar we zijn eigenlijk wel eens benieuwd wie er nu echt komt, want dan kunnen we een beetje rekening houden met wat we aan drank en dergelijke in moeten slaan?

Dus heren graag even deze week zeggen of je wel of niet komt!

De exacte tijd dat we willen gaan beginnen volgt nog, maar dit is aan het eind van de zaterdagmiddag.

Hopelijk is het winterweer ons goed gezint, want bij slecht weer gaan we natuurlijk géén risico's nemen!

Tot zaterdag 10 januari. :bier:

@freggel1

Ik kom samen met Ghost; Moet je ook entre betalen voor dat zwembad, en kan je ook een kroketje eten en dergelijke? Hoeveel kost het per uur om daar te zwemmen?

Maar Ghost en ik komen zowiezo!

Ik hoop ook dat xgabox komt, want die heb ik al een tijd niet gezien.

Groetjes,

Bones

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan