Uitstapje in DisneyLand - Parijs.

P

peez

Stralend weertje, zomerse kleding aan, mooi volk op straat.

Toen we daar aankwamen, werden we daar Mickey en zijn vriendjes vriendelijk onthaald.

De problemen begonnen echter toen we

merkten dat ons portemonee leeg was.

Geen nood, voor ons staat een geld-automaat.

Kijk, als we een uitstapje doen, dan willen we natuurlijk wel

een paar leuke foto's nemen, als herinnering.

Dat blote dames voor mijn foto-camera springen als ik een

foto wil maken, alles, dat gaat nog.

Maar, ...

Dat blote dames mij nu ook al willen helpen bij mijn geldafname,

dat gaat me toch net iets te ver.

Of niet soms?

http://home.kabelfoon.nl/~evg/bancontact%5b1%5d.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het een Franse chipknip machine ???

Had je trouwens geen vandaaldigitaal kaartje bij je Peez ?

Want het ziet er ook een beetje uit als een masteerubera 69 programmer, en dan had je mooi een gratis update gehad naar een volll pakket, of je kunt er de hele kaart mee uitlezen en is het een nieuwe "must have" hacking machine.

Grtzz DJ

Shit, volgens mij heb ik wat gemist, Peezje ff mailen graag, ben wel in voor een lolletje.

Boets

Ja, kun je hem mij ook even pm'men? Ik wil het ook even graag zien en mee-beoordelen gezien mijn kundigheid op het gebied van blote dames.:biggrin::biggrin:

En als je dan toch bezig bent met uitdelen, wil ik hem ook wel graag even bekijken!!

UIteraard zal ik hem dan beoordelen vanuit een wetenschappelijk standpunt! :)

Originally posted by DJ Had je trouwens geen vandaaldigitaal kaartje bij je Peez ?

masteerubera 69 programmer.

Grtzz DJ
Nee DJ, had mijn vandaaldigitaal kaartje thuis gelaten.

Dacht dat ik daar toch geen goede ontvangst zou hebben.:biggrin:

(had het gezin bij me)

Masteerubera 69 programmer.

Volgens mij is het een smartmouse programmer.

Jongens ik heb aan julie verzoek voldaan.
Hmmz..... moet iets mis gegaan zijn dan, of je hebt mij vergeten want er zat nog niets in mijn pm en ook niet in m'n email.:sad:

hehehe... dat kan BT, bij satforchips leest nml PM´s van users(beweerd men!) , enn wellicht lezen en editten ze het ook bij ons.. :biggrin:

Thanks peez! Heb hem. Leuke dame alhoewel ze me minder knap voorkomt als de dievegge van de autoradio.

Mijn beoordeling viel echter ietwat anders uit dus de beoordeling en de aardige reactie erop heb ik er derhalve tussenuit geknipt.

Gezien ik geen verschillen kon ontdekken qua fotogeniekheid tussen de autoradiodievegge en de chipknipdame, heb ik de link weer teruggeplaatst.

Kleine kinderen zullen niet zo vlug op een site als deze komen en zich registreren (vooral omdat ze ook nog eens alles in het Engels moeten doen) en de jongste wat we hebben is 15 jaar en die heeft heus wel meer naakt gezien dan de achterkant van een dame.:)

Voorkomt ook weer meerdere vragen om pm's. :biggrin:

Laatst bewerkt door een moderator:
vond het ook al vreemd naja maakt het ook uit

mare je kunt toch wel wat meer zien dan alleen de achterkant van die dame hoor of ik weet niet meer wat voor en achter hoort :)

het was gister nog op het nieuws,

Het is weer een goed Mosseljaar!! :biggrin: :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan