uitval na+-2min

L

laziz

hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn ontvanger na +_2 minuten valt het beeld weg en op nieuwe starten dan doet ie het weer en dit allamaal op de zenders taquilla met een axas au kaart

Als de uitval op de Taquilas voorkomt en je d'er veel naar kijkt, zit er waarschijnlijk "haar" tussen de kontakten...

Ik had het zelfde probleem hier ook met de 6in1 files.

Ben nu overgestapt naar Nagra AU files op fun, en nu werkt het wel goed.
(zie de site van Jack!)

Gr Fred.

ik heb die van jack maar daar gebeurt ook hetzelfde.
grtz. jlmg

sorry zie nu pas dat er een nieuwe opstaat.had nog de oude.
grtz. jlmg

Wat bedoel je?,

Hier geen uitval met de xxxxxxxxxxxxxxxfun.zip file..(2-12-2003)

Getest, met magic en blueicecam.

Gr Fred.

hehehe wel bij blijven he,, die oude was gekild door Cabo,, weet eigenlijk niet of deze nog werkt met Digital,, titanium is ook gekild gisteren door polsat en al eerder door Cabo.

hoe kan ik bij blijven als mijn processor stuk was??
maar ben er weer bij.
grtz. jlmg

hoi allemaal

waar vind ik de site van jack,

wie heeft er voor mij een link

gr- jakop

kijk maar bij jack in profiel

ja met 6in1 geen probleem maar met de AU fiel daar ging ie na 2min op zwart maar zoals ik begrijp ze hebben hem gekild kijken of die weer te reanimeren is
lol

Niks gekild,, de file van eergisteren 02-12 werkt hier gewoon goed hoor,, net getest.

dag allemaal.

binnen die xxxxxxxxxxfun.zip file, zit alleen maar een hex. Hoe moet ik mijn fun programmeren dan?

Ik gebruik Infinity USB, en normaal gesproken zet een file binnen de flash en een andere hex binnen de External EEP?

Nu hoef ik alleen de Flash te programmeren, of de zelfde hex gelijk binnen de External EEP zetten?

Veel bedankt,

JG

inderdaad ,, alleen de flash en klaar.

thanx jack ;)

ik neem aan dat deze hex niet vaak hoeft veranderd te worden (geen update elke 2/3 dagen, zoals het met de 6in1's nodig is om naar 30?W te kunnen kijken?)...

Nou dat ligt er maar aan,, soms werkt die 2 weken maar hij kan ook gekild worden na een paar dagen,, gewoon afwachten tot die niet meer werkt,, maar zijn steeds wel snel weer nieuwe te vinden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan