uitzending van uitzending gemist rippen

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Ik zou graag van de website uitzending gemist de film ouwehoeren willen rippen en die op een dvd branden.

hoe kan ik dat doen weet iemand daar een oplossing voor, ik heb het geprobeerd met de Ant Video Downloader plugin en firefox maar dan neemt die alleen het voor filmpje op van 1.30 minuten maar niet de hoofd film die gelijk daarna begint.

Ik heb een ander programma gevonden en wel deze:
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader

Is zeer makkelijk in gebruik in gebruik, url ingeven waar filmpje staat en dan kiezen hoe je hem wil, avi of wmv en downloaden maar en klaar is kees.

Maar dan krijg ik dus het filmpje met de grootte die er op de website staat dus: 320 X 180

Maar ik wil het dus branden op een dvd en daar moet je toch een groter beeld formaat voor hebben.

Ik kan dat aanpassen in het programma zodat die het converteert naar groter beeld maar welke gegevens moet ik dan in geven, normaal formaat is toch 16:9 maar welke waardes zijn dat dan precies.

Druk eens op de info knop op de afstandbediening van je DM500HD of je VU ?

Ergens op je scherm zal dan vast wel het beeldformaat vermeld zijn, is in ieder geval bij al mijn ontvangers wel zo.

Ja maar voor 16:9 zijn toch vaste waardes, ik moet het maken voor iemand anders en ik weet niet wat voor tv hij geeft,

Maar dan krijg ik dus het filmpje met de grootte die er op de website staat dus: 320 X 180
Dus wel makkelijk, maar het voldoet niet.
Dan kun je beter het fillmpje groter klikken en dan de juiste source zoeken, dan moet je hem wel in groter formaat krijgen.

Dat heb ik nu gedaan Blackie en hem geconverteerd naar video files en gebrand, ik krijg nu gewoon beeld vullend scherm op mijn tv als ik het afspeel dus het werkt wel goed ook al is het niet volledig beeld.

Ah, da's goed om te horen. Beeldvullend is ook groot, dus toch wel mooi dat het redelijk gelukt is dan!

ja had hem eerst als wmv opgeslagen maar voor de zekerheid ook als avi en avi converteert wel wat sneller naar video files als wmv , was net op tijd want de uitzending was maar beschikbaar tot afgelopen vrijdag, maar gemist downloader is een heel erg makkelijk proggie om dit soort films te rippen ook van andere sites waar dit soort filmpjes staan, en met DVD flick is het snel naar dvd file omgezet ook, maar goed hoe sneller je pc hoe sneller het gaat uiteraard.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan