universal cam

G

geinponem

voor degene die het niet kunnen vinden heb ik de bin file dreamload incl penta1.09 op de slovak gezet.

grtz

Nu we het hebben over een CAS interface. Waar in de buurt van Rotterdam kan ik zo'n ding kopen?
Ik bedoel dus afhalen en niet op laten sturen, want die adressen heb ik wel, maar dat schiet niet op. Ben niet ongeduldig ofzo.......
hihi

daar vind je een heelebool link naar handelaar en daar kun je kijken of eer een dicht bij
roufa!

sinds de crash van mijn pc ben ik de link naar de slovak kwijt !! zou er iemand die link willen mailen??

laat maar, site gevonden!! en file ook. Nu nog uitzoeken hoe ik de soft er veilig inkrijg !!!!
Een woordje uitleg over hoe ik te werk moet gaan zou welkom zijn

zoek met google en de wereld gaat voor je open.
{editted by moderator}

ik ben ook bezig aan het stoeien met mijn universalcam,maar veel heb ik nog niet eruitgekregen.
heb geprobeerd met dreamloader+penta109.zip,maar het werkt niet.ik heb dan geprobeerd met een dreamloader alleen,en er staat op dreamload.Enkel had ik daar bij mij geen zuivere penta of tetracrypt en een mm programmer.

hi,
zo heb ik van mijn universal cam een mm gemaakt.
mocht mijn uitleg niet mogen,dan vraag ik gewoon deze te verwijderen.
[...]
Wat mij wel opvalt is dat al diverse site's met software voor de cas gesloten zijn :) al of niet tijdelijk.

reacties/uitleg via pm

{editted by moderator}

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan