Universal Common Interface....

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Een vraag ik heb hier een Univcersal cam liggen waar door dat de ontvanger niks zie en wat doet en dat die er geen module erin zit....maar ja okee ik heb hier een cas interface + liggen waar ik wel de cam om kam zetten van magic naar matrix of anders om ......en als ik de universal cam in cas interface doet krijg ik de deze melding:
CAM Connected
Xilinx XC9536XL CPLD Version 2 detected
Searching for flash...
Functionality not warranted
Flash unknown: Manufacturer ID: 0xFF Device ID: 0xFF

If you want to stop any operation press ESC!
Dus geen flash of iets dergelijks hoe kan ik de module weer levend krijgen dat die weer doet op magic met software penta 1.11 dus of dat die gewoon weer op dreamload staat iemand een idee....hoe ik het weer kan laten werken......iemand een enig ervaring ermee

Groetjes,
deliyurek007

heb hier juist hetzelfde ziet ook geen flasch niet op een module met penta 1.08.......en ook niet met een mr1.055.
wie weet raad,welke flasch er dan opzetten,evetueel,hoe ga ik tewerk.
groetjes.

volgens mij bedoeld cammy hier dat de chip kapot is.

en zelf een nieuwe opzetten is niet eenvoudig even te doen.

gr blokker

Dit kost u gemiddeld een kleine 25 Euro en een beetje Satboer doet het terwijl u wacht ...

De Toshiba chip word dan eenvoudig vervangen door middel van hetelucht solderen maar dat terzijde ...

In elk geval een stuk goedkoper dan een nieuwe Cam ...

Cya ...

Trouwens ... hij hoeft niet om zeep te zijn hoor , probeer hem toch maar eens te programmeren nadat je hem 3 of 4X ge erased hebt ... kan de moeite waard zijn .

Cya ...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan