UPC nederland te verkijgen in belgie ?

Z

zodiac

Hoi ,

Nog een vraagje van mij ,
ik weet dat via die niet legale manieren SBS, yorin .. en nog zoveel meer te verkrijgen zijn in Belgie via SAT

Maar is er ook een manier om legaal die dingen te kunnen bekijken mijn interesse gaat voornamelijk uit naar reality tv , discovery ... en nog zoveel meer.

Heb een Humax 5400 gepatched. maar hoe werkt het aanbod van UPC eigenlijk ? of is het alleen maar via de kabel te krijgen.

Trouwens Reality TV en andere kanalen heb ik nooit echt kunnen ontvongen dus ben wel benieuwd erna.

Thanks

er is maar een manier om legaal de abo zenders te bekijken, en dat is via een nederlandse kennis een abonnement af te sluiten.
voor een "buitenlander" als wij dus pure discriminatie als je het mij vraagt. dit alles heeft te maken mat uitzend en auteursrechten die alleen betaald worden voor een bepaalde regio.
in de toekomst zou daar heel misschien verandering in kunnen komen, volgens een schrijfsel van Black Tiger ergens in dit forum.

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=13643&highlight=uitzendrechten

groeten

thanks voor de info.

Wat ik dus wel spijtig vind is dat het voorlopig dus onmogelijk is om op een legale manier die zenders te kunnen ontvangen.

Misschien brengt de toekomst betere opties :)

de grenzen zijn open maar de lucht zit dicht.
ook als je zoals wij gewoon wilt betalen

Maar het is zo h? .

Zo moeilijk zou het toch niet zijn om eens met een europees comit? samen te gaan zitten om in heel europa het pakket kanalen uit te breiden maar dan bedoel ik niet in quantitait
maar de qualiteit.

Als er mensen van belgie bijvoorbeeld naar kanalen in nederland vragen is er duidelijk is mis met het aanbod in belgie zelf.
Niet dat we hier geen goede dingen hebben dat zeg ik niet maar ons aanbod begint oudbollig te worden en is niet zo vernieuwend als YORIN , SBS6 , VERONICA .. , er is altijd wel iets te vinden in verschillende smaken.

Neem nu een ABO in belgie op Canal+ dat gaat natuurlijk ook maar dan heb je nog niet de kanalen die je eigenlijk wilt ( film is altijd leuk maar ik ken niemand die dag in dag uit naar films kijk )
dus wat informatief / games / of whatever makes the day moet er toch bijzitten.

Maar probeer eens als enige persoon iets te gaan vragen aan zo van die grote Bonzen van mediabedrijven.
Denk dat ze je uitlachen nog voor dat je iets kan zeggen ..

@zodiac
naar mijn weten kan je Reality tv gewoon kijken op de sirius
is opzich wel mooi kanaal.
wil je nerderlandse discovery hebben dan zou je toch een kaartje vanuit nerderland zien te bemachtigen
discovery zit gewoon op de astra in meerdere talen zoals duits en franstalig.
UPC heeft het bij mij een beetje (erg) afgedaan , daarom ben ik ook van plan om hier alles wat met UPC te maken heeft de deur uit te doen.
het is het grootste en klantonvriendelijk bedrijf wat ik ken.
die denken daar alleen maar aan de winst en niet aan de klanten
wees maar blij dat ze niet in belgie zitten :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan