update canal plus kaart

K

knutsel

hoi

ik heb hier een strong6850 met een orginele canal digitaal kaart .

Nu heb ik de volgende vraag .

Kan iemand mij vertellen wanneer de canal digitaal kaart zijn maandelijkse update krijgt . zelf updaten via internet vind ik geen optie ( moeilijk met de vakantie )

Ik zit elke maand te wachten maar helaas geen update .

Kan het probleem misschien zijn dat hij op willekeurige zenders staat en niet op 1 vast kanaal . s'nachts zet ik hem altijd op ned 1 .

heb je met je ontvanger mischien nieuwe soft er in geladen ? ota

zo je dan moet je ook de fabrieks reset doen (of hoe staat dat ook maar weer in het menu ?)

anders heb je kans dat de ontvanger toch nog niet helemaal goed werkt waar onder ook dit soort dingen kunnen voor komen

jawel ik heb het met de orginele software en met de update software geprobeert , maar helaas.

Ongeveer vanaf de eerste van de maand gaan ze updates sturen, maar niet alles tegelijk series van kaarten.

En ja je ontvanger moet aan staan op een Nederlandse zender dus niet op stand by.

En als je via internet update lukt het dan wel kijk ook eens naar de datum die nu op de kaart staat.

Ned.1. komt niet altijd even goed binnen, vooral ook in bosrijke gebieden.

Over het algemeen komen de RTL'letjes (op 12344) het beste binnen.

Dus laat 'm es een tijden 's nachts op een van die zenders staan zou ik zo zeggen.

Ze zijn deze maand inderdaad wat aan de late kant. Tot 5 juni geen update gehad hier.

Vandaag gaan kijken en toen was hij wel geupdate.

Dus mijn update is pas 7 juni binnen gekomen, normaliter is hij al op 1 of 2 juni geupdate.

tot nu toe nog geen update .

mijn kaart staat nog tot 30-6-2008

via internet gaat het wel ,maar dit vind ik vor de vakantie geen optie .

ik zal nog even afwachten en kijken wat er gebeurd

groet

Martin

Als ie werkelijk nog tot 30-6-2008 staat, heb jij een super kaart :tong:

Hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken dus.

Eèn of ander demokaartje ofzo ?

Hoi

Iedereen bedankt voor het meedenken .

Ik heb geen superkaart , het was (helaas) een tikfout .

Ik ben met de ontvanger naar een sat winkel gegaan , deze hebben de ontvanger nagekeken .

Volgens hen zat de fout in de kaartlezer , deze zou de kaart niet kunnen bewerken .

Vreem dat hij de update via internet wel pakt .

Ik weet de volgende maand meer ,

groet

Martin

Vreem dat hij de update via internet wel pakt.
Nee da's niet zo vreemd omdat er dan een heractivatiecode wordt gestuurd en niet een normale update die uit wat minder data bestaat.

Vermoedelijk zal er een firmware upgrade nodig zijn voor de ontvanger.

In elk geval fijn te horen dat het euvel gevonden is.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan