Update Dreambox settings 05/06/05

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
60
Punten
48
Leeftijd
49
Er is weer een update beschikbaar van mijn Dreambox settings lijst, met onder ander weer geluid op de vrij te ontvangen Spaanse radio zenders in het FTA Spanish bouquet via Astra 19 oost en in het Hispasat 30 west bouquet.

BBC four en het Sky UK FTV bouquet zijn nu ook beschikbaar in de lijst.

Tevens is het NOS Journaal feed kanaal op 10 oost voorzien van vaste video en audio pids omdat alle SNG auto?s wel de zelfde video en audio pid gebruiken maar verschillende channel ID?s waardoor de Dreambox op zwart gaat.

Wat er allemaal nog meer nieuw is (en dat is veel) in deze update kun je lezen in de uitgebreide update info op mijn website waar tevens de settings zijn te downloaden (settings zijn ook beschikbaar via de Hydra c-panel).

Pet123
www.humaxsettings.nl
www.humaxdreamsettings.tk

bedankt pet123
even in de dreambox zetten
en weer genieten
grdalton

Bedankt maar weer,, heb mijn ouders weer blij gemaakt want zag dat Melodie radio ook eindelijk digitaal te ontvangen is :)

Hallo pet123.

Ik sluit mij hier graag bij aan,

bedankt.

Groetjes sat4ever.

Effe vraagje,, heb deze met dream gedownload en ook nog eens geprobeerd om hem van je site te downloaden en toen in mijn dream gegooid,,

Maar probleem is ik zie nergens meer het Adult Boeket,, die is nu ALL geworden.

Ligt dit aan mij of foutje van Pet123

Raar want met Dreamboxedit zie ik wel de adult Boeket staan,, maar komt dus niet in mijn dreambox te staan.

Hij staat er wel in hoor. Als je de settings via internet laad kun je het beste eerst even je ontvanger herstarten en vervolgens de settings er in laden. Het reloaden van de settings gaat dan ook een stuk sneller en er treden geen problemen op.

Heb dit net effe gedaan en nu staat die er wel weer bij :)

Bedankt Pet123

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan