Update Dreambox settings 09/05/05

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
60
Punten
48
Leeftijd
49
Settings update 09/05/05

Er weer is een update beschikbaar van mijn settings lijst voor de Dreambox.

Met o.a. updates in het Premiere World pakket, de nieuwe free to air film zender True Movies en een niet te vergeten Virgin Classic Rock Radio met non-stop de lekkerste rock op Astra 2A.

Wat er nog allemaal meer nieuw is (en dat is veel) in deze update kun je lezen in de uitgebreide update info op mijn website waar tevens de settings zijn te downloaden (settings zijn ook beschikbaar via de Hydra c-panel) .

Alle Thor en Intelsat 707 transponders staan nu op 0,8 west om eventuele problemen te verkomen met draaibare installaties

Pet123
www.humaxsettings.nl
www.humaxdreamsettings.tk

Ik heb nog even een kleine update gedaan (10/05/05):

In het ?All? Bouquet de Sky UK kanalen op juiste volgorde gezet.

Matin?e/Bad Movies op Astra 2A zowel met SID 53305 als met SID 53306 in de lijst gezet omdat ik gisterenavond de SID moest veranderen naar 53306 om beeld te krijgen en vandaag weer terug moest zetten 53305 om beeld te krijgen.

In het Premiere World pakket was ik vergeten Focus Gesundheit toe te voegen en deze staat er nu ook ik in.

Hoe krijg ik er die nieuwe lijst in? ( Ik weet nog zo goed als niks op het gebied van Dreamen ;) )

Ik zie er wel 1 bij mijn Dreambox, maar dat is hem niet zeker?

Ik heb hem al wel gedownload, maar hoe krijg ik zoiets in de Dreambox?

graag hierop een antwoord, met welk programma ik dat moet doen, en waar het naar toe moet in de Dream.

Alvast bedankt.

@ freggel .
Probeer eens met Dreamboxedit.

Appie

Yep dat gebruik ik ook,, effe inladen en naar dream sturen ,, rebooten en klaar.

Maar je kan de settings toch ook gewoon met je dream downen dan staan ze er ook gelijk in.

Trouwens Freggel,, had jij mij een PM gestuurd,, als dat zo is ben ik hem kwijt dus effe opnieuw doen dan aub.

Ik had jou idd een pm gestuurd...

Maar er komt een nieuwe, via Huts, staat nog bij mijn verzonden pm's ;)

Originally posted by freggel1
Ik had jou idd een pm gestuurd...

Maar er komt een nieuwe, via Huts, staat nog bij mijn verzonden pm's ;)

@Jack het probleempje is weer opgelost, bedankt voor de tip... ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan