Update kanalen van nu...

M

Mystery

Hallo!

Ik ben er even een tijdje uitgeweest. Heb ook geen nieuwe files meer op mijn kaartje gezet de laatste maanden. Ik zie steeds meer kanalen verdwijnen zoals canal- en de erotic 1,2,3,4. Waar is alles gebleven?? Kan iemand mij een korte update geven?

bvd

Het zal helaas een zeer korte update worden, alles is op dit moment donker, maar er glooit weer hoop aan de horizon.

Om kort te zijn: weg naar nieuwe codering.

Wat zijn de vooruitzichten en op welke codering is alles overgegaan? Ik wist niet dat het zo erg is gesteld...

Dat jij er een tijdje uit bent dat blijkt, kijk om je alles uit leggen hoe het er nu voor staat, en hoe het er in de toekomst voor staat dat is niet ??n twee drie uitgelegd, ik ben normaal niet de persoon die dit doet maar ik zou als ik jou was toch eens even op dit board wat rondlezen.

Er zijn natuurlijk nog wel wat tips die ik je mee kan geven:

Wat voor decoder heb je bijvoorbeeld daar is op het gebied van andere firmware nog wel wat mee te doen.

Ook kun je eens gaan spelen met je schotel door eens op andere satellieten te gaan kijken.

Verder kan ik je op het gebied van coderingen en dergelijke niet veel helpen, want op dat gebied ben ik nog steeds lerende.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan