update microsoft

S

stephopper

Ik kreeg kort geleden bev.update,s van microsoft nu is mijn vraag waar ik dat weer kan ongedaan maken . in software weet ik maar daar staan ze niet.

Toen naar windows daar heb ik ze gevonden maar nu de vraag als ik ze daar verwijder of dat ze dan ook ongedaan zijn of zitten ze ook ergens anders ingenesteld.

Want nl de laatste update,s heb ik het vermoeden dat niet alleen op sat gebeuren het zaakje op slot gaat maar ook op internet de mogelijkheden steeds meer beperkt worden.

mvg.sath.

hoi,ik weet ook niet waar je dat verwijderen kan,behalve dan in software.
wat ik wel weet dat sp2 het meeste tegenhoud en heel wat progammas daar niet onder werken,dus zou ik eerst deze eens proberen en dan verder zoeken.

Kan me niet voorstellen dat mogelijkheden meer beperkt worden, vooral de laatste updates waren hoofdzakelijk beveiligingsupdates, maarja, men wete maar nooit.

Waar jij ze gevonden hebt, moet ook een uninstall erbij staan en dan zijn ze inderdaad weer verdwenen.
Voorkeur geniet bij de Software, maar als ze daar in de lijst niet erbij staan dan moet het dus wel via de directory op de HD.

In dat geval is het niet altijd te adviseren dus op eigen risico doen.

Welke beperkingen denk je dan tegen gekomen te zijn?

hoi BT
Het probleem wat zich voordoet is dat ik geen bestanden meer via msn kan versturen. ook via mail lukt dit niet om bestanden te ontvangen is steeds verwijderd ook al heb ik norton en de rest uit geschakeld. het vreemde vind ik er aan dat na die update dit probleem om de hoek kwam.

voor die tijd geen enkele probleem. dus zoek ik dat in die update die de laatste keer ongeveer 4 dagen geleden geinstaleerd werdt.

mvg.sath.ut grunn.

Da's inderdaad bijzonder vreemd.
Wat ik wel vaker heb meegemaakt is dat bij een security update (ook bij SP2) automatisch weer de attachments in Outlook Express beveiligd worden, zodat ze blanked out zijn en je ze niet meer kunt openen.
Dat is eenvoudig weer te activeren.

Betreffende MSN zou upnp in de firewall van windows dicht gezet kunnen zijn, maar het is inderdaad wel raar natuurlijk.

Je kunt in elk geval proberen of het na die de-installatie van de patches wel weer werkt als je nog weet welke nummers dat het waren.

Zelf heb ik hier eens veel problemen gehad met Delta Force TFD (spel) wat heel erg raar ging doen na de update KB824141, na verwijdering werkte hij weer perfekt.
Een behoorlijk aantal maanden en fixes later, stond ie er wel weer in maar bleef het goed werken.
Er is dus geen enkele garantie dat patches en fixes van microsoft dus ook altijd wel goed zijn, regelmatig gaat er iets mis.

Ik vind je probleem op zich dus vreemd, maar sta er niet van te kijken als het inderdaad door die updates veroorzaakt zou zijn.
Suc6.

Hoi BT na wat verder neus en speur werk ben ik er toch nog achter gekomen het komt idd:van die update want die zorgt er voor dat mp3 tif jpg exe enzz uitgesloten werden omdat ze in de lijst voorkwamen als onveilig.

Dmv van een path. ervoor de downloaden kan je deze beveiliging weer ongedaan maken A.path heet dat ding dus heb dit uitgevoert en alles werkt weer als voorheen. dus toch die update was de boosdoender.

Maar goed het heeft me weer een paar uur van de straat geholpen.

Tevens nog even bedankt voor het mee denken en reply.s.

mvg.sath.

Jij ook bedankt voor het vermelden van de oplossing.
Het verbaast me dus inderdaad niets dat een beveiligingsupdate weer eens iets dichtzet zonder dat duidelijk aan te geven.

Goed dat deze patch er dan ook voor is.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan