Update settings 02/10/05

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
60
Punten
48
Leeftijd
49
Er weer een nieuwe (grote) update beschikbaar van mijn settings lijst.

Wat er allemaal nieuw is in deze update van mijn settings lijst kun je lezen in de uitgebreide update info op mijn website waar tevens de settings zijn te downloaden (settings zijn ook beschikbaar via de Hydra c-panel).

Pet123
www.humaxdreamsettings.tk

Heb je liever geen .tk banner inbeeld gebruik dan deze link:
http://home.tiscali.nl/humaxdreamsettings/index.html

Heel goed Pet, Ik ben al vele jaren (ook Humax-tijd) erg blij met jou fijne werk.
Aan welke images heb jij jouw toestemming voor update download vanuit de image zelf gegeven?
Ik wil eens over op een andere image na een dik jaar Hydra. Ik weet het kan ook anders maar ik vind het gewoon erg fijn op die manier en zelfs mijn zoon van 12 kan dit bijhouden.

Gegroet en weer veel dank voor je mooie settings!

Atraxx
(DM7000/draaibaar en DM500/vast)

PET,

Ik heb alleen een klein verzoekje ivm met de Nederlands kanalen. Zou je misschien TMF wat verder kunnen zetten (voor de MTVs e.d.) dan staan alle muziek kanalen bij elkaar en Race en Clear achteraan in de lijst zetten??

Nog een klein verzoekje. Wel onlogisch maar denk ik wel handiger. Bijvoorbeeld bij de Adult bouquet eerst de HotBirds en daarna de Astra's, omdat op de Hotbird meer "Hotbird"-channels zitten.

(PS ik wijzig dit nu altijd zelf!!! ;-))

Groetjes,
Littlesat

Dan bliijf je dat toch zelf veranderen,, ikzelf verander ook altijd wel iets,, blijft natuurlijk moeilijk voor Pet om het voor iedereen het naar hun zin te maken,,want iedereen gebruikt weer zijn eigen volgorde.

Hallo Pet123.

Ook van deze kant bedankt maar weer.

Groetjes sat4ever.

Atraxx zei:
Heel goed Pet, Ik ben al vele jaren (ook Humax-tijd) erg blij met jou fijne werk.
Aan welke images heb jij jouw toestemming voor update download vanuit de image zelf gegeven?

Iedere Image bakker kan als hij dat wil de link naar de settings in zijn image plaatsen.

Littlesat99 zei:
PET,

Ik heb alleen een klein verzoekje ivm met de Nederlands kanalen. Zou je misschien TMF wat verder kunnen zetten (voor de MTVs e.d.) dan staan alle muziek kanalen bij elkaar en Race en Clear achteraan in de lijst zetten??

Nog een klein verzoekje. Wel onlogisch maar denk ik wel handiger. Bijvoorbeeld bij de Adult bouquet eerst de HotBirds en daarna de Astra's, omdat op de Hotbird meer "Hotbird"-channels zitten.

(PS ik wijzig dit nu altijd zelf!!! ;-))

Groetjes,
Littlesat

Veel mensen hebben het standaard pakket en dan is het wel makkelijk als die kanalen bij elkaar staan. Dus zelf even aanpassen (kun je eenvoudig met je afstandsbediening doen met de Dreamknop).

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan