Usb 2.0

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
212
Punten
63
Leeftijd
57
Ik weet niet wat ik heb fout gedaan maar als ik mijn ext.harddisk aansluit krijg ik steeds te zien dat ik een trage verbinding heb. (1e probleem). Als ik de usb driver opzoek bij systeemapparaten is er geen probleem.

Helaas kan ik mijn computer niet verder dan een maand terug zetten. (2 de probleem)

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen want om mijn pc met restore te gaan doen lijk me niet nodig.

:(
Nr.10

Wat is het merk/type externe HD?
Je exacte operating system?
Heb je USB 2.0 op je systeem?

Freecom classic 160 gig HD
Medion 42200 Laptop heeft USB intel(r) 2.0
Windows XP sp2

Weet je ook zeker dat die externe HD ook wel USB 2.0 is? Want ik vraag me net als jij af waar die trage verbinding vandaan komt.

Wat je ook zou kunnen doen is eens rondzoeken in het energiebeheer of de opties van de USB alleen weet ik niet meer precies waar dat staat, waarschijnlijk bij apparatenbeheer.
Daar kun je bij sommige apparaten (of poorten) instellen of die gebruikt mogen worden bij energiebeheer. Dat kun je dan eens uitschakelen zodat hij zijn volle energie krijgt, om dat te bekijken of het met de snelheid beter gaat.

Op zich weet ik hier niet zo gek veel van, maar wellicht kun je ook nog eens snuffelen of zoeken op het Computer Idee forum, daar zie ik ook vaker vragen over externe HD's en usb 2.0 voorbij vliegen en daar komt ook redelijk wat respons op.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan