usb Digitenne

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Vraagje aan allen.
KPN heeft en aanbieding voor een USB Digitenne voor 170 euro, als me 6 weken lid is krijgt men 90 euro terug.

Heeft iemand ervaring met deze aansluiting, het gaat dus over TV kijken op de PC.

Maar er is ook een model dat alleen de Free To Air kanalen geeft dus Ned 1, 2 en 3, maar nu heb ik ook gehoord dat deze in een gekraakte versie te krijgen is, waarin het mogelijk is om alles te ontvangen.
Als iemand weet waar die verkocht worden, kan je mij dat in een prive mail melden, ben ik ook in geintresseerd.

Kan gesloten worden, heb dat ding van KPN gekocht met abo

Ja ik heb nu een paardagen met een Anysee (Digitenne USB) gespeeld en tot het volgende gekomen.

Er zit normaal een spriet anttenne bij, bij onder goede omstandighen goed beeld geeft, in mijn geval was het soms schokkerig.

Je kan bij de kanalen scan een meter met Signaal Sterkte en en Kwaliteit zien.
Bij de spriet, 60 a 65% en Kwaliteir niet meer dan 50%.

Ik heb toen voor 29 Euri een Active Antenne gehaald, waarna het beeld heel goed was.
Signaal ging nu naar 100% Kwaliteit naar 65%, dus goed.
Deze heb ik bij Bombeeck gekocht, een Sat radio zaak.

Bij de primafoon heb ik nog een anttene gekregen, dat model wordt bij de Topfield geleverd en is passief. Deze antenne bleek beter te zijn dat de Actieve antenne, dus deze zal ik verder ook gebruiken, er zit een kabel aan van 3 meter.

Ik hoop jullie voldoende te hebben ingelicht, dit voor personen die iets dergelijk op een kamping willen gaan gebruiken.

Voor de mensen die na de uitgebreide info van Bert50 nog meer willen weten kunnen ook de laatste Hopperguide raadplegen want daar staat een test in van de usb ontvanger.

Tevens staat daar een test in van de usb ontvanger voor satelliet onvangst met een in gebouwde seca2 decoder.

Nog een kleine toevoeging, kwaliteit is goed, maar kan niet tippen aan de satelliet.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan