USB MP3 speler stuk?

nono

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
5
Punten
18
Als ik mijn USB MP3 speler aanzet, krijg ik in het schermpje te zien: "No memory".

Ik kan nog wel door het menu fietsen, maar hij reageert nergens op.

Als ik 'm op "Format" zet, zegt hij heel even "Low format" om daarna weer op "No memory" te springen".

Bij "Mem info" zegt hij "000 memory"

Als ik 'm aan de computer hang hoor ik wel het herkenninggeluid van de computer (ding dong) maar ik zie 'm nergens.

Vrees dat die stuk is, of is er nog 'n mogelijkheid voor 'n bijv. keiharde reset?

Ik ben bang dat hij al een keiharde reset heeft gahad.

Heb je toevallig nog garantie, volgens mij is hij kassie wijlen.

Je kan de stick in je pc even een andere drivenaam geven.

Dat doe je bij configuratiescherm>systeembeheer>computerbeheer>schijfbeheer> en dan de stick selecteren en de driveletter veranderen in 'K' ofzo.

Als de stick nog heel is maar alleen in de war, dan kun je hem weer benaderen.

Maar ga er maar vanuit dat je stick naar onze lieve heer toe is!!..

Nee, daar zie ik 'm niet, dus dan zal die wel overleden zijn en tja, dat gebeurt uiteraard als de garantietermijn is verlopen.

Was me nog niet eerder opgevallen ,maar nu de radio en tv uit zijn en het stil is in de kamer, hoorde ik dat ie een fluittoon geeft.

RIP.. geef je hem wel een waardige begrafenis? :biggrin:

Gelukkig is hij vervangbaar, die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.

Ik heb inmiddels op Ebay precies dezelfde gekocht voor € 3.62 ( nieuw wel te verstaan, ik wist ook niet wat ik zag)

De verzendkosten zijn hoger. -lol-

Wow, lol da's echt helemaal geen geld, nog geen 4 euri voor zo'n ding.

M'n dochtertje had laatst die van haar ook stuk (39,95) en was pas 1 maand oud, reageerde ook niet meer, liet de driveletter wel nog in de pc zien maar bij benadering kwam er zo'n melding van invalid medium of een van z'n soortgenoten.

Terug ermee naar de winkel, geen enkel probleem, zelfs nog een batterijtje gratis erbij gekregen dus die is weer happy.

Maar als er nog eens eentje stuk gaat buiten garantie, dan zal ik zeker aan Ebay denken nu ik dit gelezen heb.:biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan