usb

W

wlady

Hallo board vriende
Ik heb een probleempje.
Namelijk ik heb allebei de compoorten van mijn computer stuk.
En nu is mijn vraag zijn er ook insteekkaarten met compoorten te koop.En zijn die duur.want ik ben niet zo dik bij kas met mijn pensioentje.Want ik kan nu geen settingslijst in mijn receiver zetten.En als ze er zijn zou ik graag weten hoe de naam van zon precies is.
Graag een antwoordje.
Peter uit Delfzijl

weet er ook iemand of er compoort insteek kaartjes tekoop zijn voor de computer.Want allebei de kompoortaansluitingen van mjn computer werken niet meer.Als ik een verbinding maakt tussen mijn computer op compoort 1 of 2 naar mijn humax receiver om de nieuwe settingslijst er in te zetten wil niet meer .
Voor heen had ik daar geen problemen mee.En als ik de receiver bij de buurman met de computer verbint zet hij de settingslijst er gelijk in.Of kan het iets anders zijn dat de compoorten niet werken.Kan dat ook aan de bios liggen,zoja hoe kan ik dat dan zien.Want ik heb weinig verstand van een computer.
Heeft er iemand een oplossing.
Graag een antwoordje.
En alvast bijvoorbaad dank.
Peter

Yoh Waldy,

werken je com poorten weer!!!!!!!!!!

Originally posted by wlady
Goedenacht nachtuiltjes.
Misschien is er iemand die mij met het probleempje kan helpen.
Ik heb er vanavond de nieuwe settingslijst van pet in mijn humax gezet,maar nu heb ik een paar problemen,Want bi mijn schotelinstellingen staat de
ASTRA OP 1
HODBIRD OP 2
Eutelsat 2 op3
Eutelsat w1 op 4
Eutelsat w3 op 5
Sirus op 6
Thor op 7
En dan staat Amos op 8 maar als ik met de schotel op kanal 5 van de Amos ga staan om dit kanaal op te zoeken draait de schotel naar de hodbird., en nog weer andere kanalen van de amos draaien naar de Sirus . Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan verhelpen.
Graag een antwoordje.
Peter

@ROBFRA:biggrin:IT STOND OOK IN HET VERHAALTJE!!!

.En als ik de receiver bij de buurman met de computer verbint zet hij de settingslijst er gelijk in

GROETEN DUSTIE

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan