Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Er is een thread geweest met werkende sticks, deze heb ik opgezocht en nu bij de tips geplaatst omdat er toch vaker naar gevraagd wordt.
Hier kun je zien welk type Kingston er werkt in de Dreambox: http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=32192
In een 7000 is hij ook niet nodig hoor, tenzij je er -tig emu's en games op wilt gaan zetten maar normaliter niet.
In de 7020 is hij dus netzomin nodig, maar uitermate handig voor bijv. multiboot doeleinden.
Ter info , ik heb aan mijn 7000 een kingston datatraveler hangen van 2gig USB 2.0 en het werkt prima
Zoals BT zegt , het is niet nodig , maar het scheelt toch iets in snelheid dan bij het gebruik van een HD , bij mij is het wel iets te veel die 2 gig , maar toen ik hem kocht stond deze in promotie
de HD wordt enkel gbruikt als recorder
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.