vakantie en neem mee.

A

atdy

Over een paar maanden op vakantie sat. spullen gaan mee. Wat moet ik doen om ned 1 t/m 3
te kunnen ontvangen. Zal zomaar mogelijk moeten zijn want zijn open en kosteloos ergens gehoord / gelezen. Maar ja gaat via can. digital moet ik bij hen zijn en doen ze daar over niet moeilijk wil het graag weten voor ik ga bellen "wachttijd". En ja ik heb DB 500/7000.

bvd

grt @dy

op sat zijn ze niet echt open, je zal toch een canal digitaal kaart moeten hebben.
gr blokker

Waar ga je naar toe, informeer eerst maar eens of je daar ontvangst hebt.
Volgens ons kun je bij Canal Digitaal een vakantiepakket nemen; informeer bij Canal Digitaal.
En wat Blokker1 schrijft is waar, je kunt niet zo zonder meer Nederland 1, 2 of 3 kijken, je hebt dan echt een kaart nodig of je moet weten hoe het gehacked is of anderszins.

Nou ik heb ergens gelezen en weet dus niet waar, dat je Ned 1 t/m 3 gratis moet kunnen ontvangen maar wel via C+ en dat zij dat mogelijk moeten maken en daar geen kosten voor mogen berekenen. En, dat zij daar moeilijk over doen en de zaak traineren. Misschien dat er mensen zijn die die daar ervaring mee hebben.

Ik ga naar Spanje in etappes en genoeg ervaring met sat. ontvangst.

Grt.

@dy

het schijnt dat als je een kaart van c+ hebt en het abbo opzegt (dus helemaal niets meer betaald) hij toch blijft werken op ned 1 2 3. maar als je nog geen kaart hebt moet je er eerst een kopen dus daar begint het al mee.
hoe dat verder gaat heb ik geen ervaring mee.
gr blokker

C+ is een Frans bedrijf dat brengt verwarring in Nederland heet het al een 7-8 jaar CanalDigitaal en daar zijn de drie Nederlandse publieke zenders FTV dus niet FTA je moet een geldige kaart in de ontvanger hebben die normaal zijn updates krijgt.

Dus in ieder geval moet je een smartkaart kopen en registreren op een Nederlands adres kosten +/- 70+ 30= 100 euro.
Ligt er aan welke ontvanger anders ook nog een ci module nodig om de kaart in te steken.

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/vrij-te-ontvangen-zenders.aspx :)

De meesten in Nederland zeggen gewoon C+ tegen Canal Digitaal. Overigens is het ook niet meer van C+ maar opgegaan in de M7 groep als ik me niet vergis. Het blijft toch allemaal een beetje een grote pot nat.:)

Met 70 euro kom je er ook niet meer. Of je moet nog ergens een handelaar tegen komen met een oude voorraad kaarten. Anders zul je bij dat bedrag van 70+30 ook nog eens de prijs moeten optellen van een CI module of een ontvanger aangezien tegenwoordig geen losse kaarten meer verkocht worden (behalve oude voorraad).

Tja er is nog wel oude voorraad maar dan moeten mensen wel snel zijn want die wordt rap minder.

Maar als je al een eerste kaart hebt met minimaal basis abo kan je ook een 2e kaart kopen en die is goedkoper.

Toch wel zonde om je 500HD mee op vakantie te nemen.
Want je hebt al een leuke vakantie set met schotel en ontvanger in een koffer voor 135 euro.

Als mensen meer info willen stuur dan een PM ik ga niet openbaar reclame zitten maken, nee komt niet bij de adverteerder vandaan die op dit forum staat.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan