- Waarderingsscore
- 25
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 62
Een getrouwd stel besloot om deze winter een week door te brengen in het zonnige zuiden. Omwille van hun werk vertrekt de man 1 dag voor zijn vrouw.
Wanneer hij aankomt in de hotelkamer, neemt hij zijn laptop uit de koffer en verzendt meteen een email naar zijn vrouw, maar in het e-mailadres zelf is hij een letter vergeten zodat de mail terechtkomt bij een vrouw wiens man net is gestorven.
Die mevrouw was net haar post aan het nakijken omdat ze misschien nog berichtjes met 'innige deelneming' in haar postvak zou vinden...
Als haar zoon binnenkomt in de kamer, vindt hij zijn moeder bewusteloos op de grond.
Hij kijkt op het scherm en leest:
Aan: mijn achtergebleven vrouw
Van: haar te vroeg vertrokken man
Onderwerp: ben goed aangekomen
Allerliefste, ik ben net aangekomen.
Ik heb mijn weg hier al gevonden en ik zie dat alles klaar is voor je aankomst morgen!
Ik wens je een goede reis naar hier en wacht met smart op je.
Veel liefs, je man!
PS: Er heerst hier een helse hitte!!!
Wanneer hij aankomt in de hotelkamer, neemt hij zijn laptop uit de koffer en verzendt meteen een email naar zijn vrouw, maar in het e-mailadres zelf is hij een letter vergeten zodat de mail terechtkomt bij een vrouw wiens man net is gestorven.
Die mevrouw was net haar post aan het nakijken omdat ze misschien nog berichtjes met 'innige deelneming' in haar postvak zou vinden...
Als haar zoon binnenkomt in de kamer, vindt hij zijn moeder bewusteloos op de grond.
Hij kijkt op het scherm en leest:
Aan: mijn achtergebleven vrouw
Van: haar te vroeg vertrokken man
Onderwerp: ben goed aangekomen
Allerliefste, ik ben net aangekomen.
Ik heb mijn weg hier al gevonden en ik zie dat alles klaar is voor je aankomst morgen!
Ik wens je een goede reis naar hier en wacht met smart op je.
Veel liefs, je man!
PS: Er heerst hier een helse hitte!!!