Valentijnsdag niet te missen hier

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
72
Punten
48
Leeftijd
122
Elke bezoeker hier wordt er vandaag duidelijk aan herinnerd, dat het vandaag de dag van de Heilige Valentijn is. Deze dag (14 februari) riep Paus Gelasius in het jaar 496 na Christus uit tot de dag van de Heilige Valentijn.

fijnevalentijnsdag.gif

Hier gelukkig wel eendenteam.

Vroeger toen ik op vriendinnen jacht was deed ik eraan mee, nu 20 jaar met dezelfde vrouw alleen eerste jaar gedaan daarna nóóit meer

Noem me een romanticus… Uiteraard begrijp ik dat er nu een ton aan commercie aan vast hangt… Mijn vader zaliger leerde me vanaf pubertijd dat meisjes/vrouwen geen ‘speelgoed’ zijn maar mensen met dezelfde noden als mannen. Dus behandelen met respect. Vrouwen zoeken genegenheid maar vooral geborgenheid. Een vrouw moet gekoesterd worden…. Altijd laten merken dat je haar speciaal vind… Inmiddels in de 60 en altijd deze instelling gehonoreerd. Altijd gelukkig getrouwd geweest met een vrouw die me door dik en dun ondersteunde. Nooit ruzie (wel eens argumenten)… Veel te vroeg (en te snel) overleden.. Nu weer een vriendin die nog nooit iets ‘ontving’ voor Valentijn. Vorig jaar voor het eerst van mij… Ze had tranen in haar ogen van emotie…. Ik geef het maar even mee ter overpeinzing.

Ook weer iets wat vanuit Amerika naar hier is overgewaaid, zij het dat dit vlak na de oorlog was uiteraard.
Wij hebben daar nooit iets aan gedaan maar de laatste jaren wordt van alles opeens stukken populairder, misschien hebben de mensen dat nodig.

Voor het forum leek me dat leuk om ook die dag te activeren omdat er toch de nodige mensen aan mee doen en het is weer eens een leuke afleiding van de dagelijkse beslommeringen.
Mijn vrouw houdt niet van bloemen en ook niet van Valentijn, dus die kan ik daar niet blij mee maken maar er zijn er genoeg die dat wel leuk vinden.
Van de andere kant.... misschien ben ik ook een romanticus, maar veel vrouwen vinden het sowieso wel fijn om af en toe eens onverwacht een kleinigheidje te krijgen, bosje bloemen of doosje bonbons of waar ze dan ook van houden.

Let op als je met Valentijn begint, want men kent vrouwen. Als je dat 2 jaar doet en dan weer ermee stopt dan is ze het 3de jaar kwaad op je met het commentaar "ik krijg anders ook altijd iets met Valentijn" of "ik krijg elk jaar iets met Valentijn" en/of "je hebt me vergeten". :biggrin:

De enige bos bloemen die ik mijn vrouw geschonken heb was een bos bloemen die iemand in de trein had achter gelaten. Dat was tig jaren geleden toen zat ik alleen in de coupe en rook die bloemen 2 stoelen voor me , dus meegenomen en liefdevol aan vrouwtje gegeven. 🥰🥰
En wat denk je dat ze zei???
Waar heb je die gevonden of waren die in de trein achtergelaten. 😎

Oow ja the matrix dat ken ik.

Mijn vrouw heeft net afscheid genomen van haar werk.
Dus het huis staat al vol bloemen.

Ze heeft nu een nieuw maatje ze krijgt berichtjes van haar wasmachine. 🤣

Laatst bewerkt:
Noem me een romanticus… Uiteraard begrijp ik dat er nu een ton aan commercie aan vast hangt… Mijn vader zaliger leerde me vanaf pubertijd dat meisjes/vrouwen geen ‘speelgoed’ zijn maar mensen met dezelfde noden als mannen. Dus behandelen met respect. Vrouwen zoeken genegenheid maar vooral geborgenheid. Een vrouw moet gekoesterd worden…. Altijd laten merken dat je haar speciaal vind… Inmiddels in de 60 en altijd deze instelling gehonoreerd. Altijd gelukkig getrouwd geweest met een vrouw die me door dik en dun ondersteunde. Nooit ruzie (wel eens argumenten)… Veel te vroeg (en te snel) overleden.. Nu weer een vriendin die nog nooit iets ‘ontving’ voor Valentijn. Vorig jaar voor het eerst van mij… Ze had tranen in haar ogen van emotie…. Ik geef het maar even mee ter overpeinzing.
"een goede minnaar pleziert geen vele vrouwen voor even, maar één vrouw heel haar leven"
;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan