valt premiere weg volgende week ???

Ik lees zoveel,, laatste is dat ze gestopt zouden zijn met verzenden van kaarten omdat het gehackt zou zijn en ze zoeken nu naar een nieuwe verbeterde kaart.

Ook gerucht dat ze met Beta nog wel een jaar doorgaan naast nagra.

Geruchten en nog meer geruchten,, gewoon maar afwachten en dan zien we het wel.

en dan nog het probleem met de d-box las dat ze pas overgaan als die zijn opgelost
Of dat er een rechter zegt dat ze nog 10 jaar het oude systeem moetten doorgeven
maarja geen bevestiging hierover dus ook roddel
die datum veranderd ook steeds maar dat kan ook weer roddel zijn

We wachten maar af

En ik schat om dezelfde tijd alleen dan 2004 zijn de meeste satzaken,kaartjes en progverkopers failliet.
Denk niet dat er nog veel schoteltjes verkocht gaan worden,want voor hun is de gouden tijd nu echt over.
De fabrikanten van decoders zullen vrij snel volgen,ik las in elk geval dat ??n schotel fabrikant al over en sluiten is.Maar het heeft ook zo zijn voordelen,pop ups en banners zullen nu ook aardig snel verdwenen zijn,want wie heeft dadelijk die zooi nog nodig,en ik heb gelukkig al mijn spullen al,maar mensen die pas om de hoek kijken zullen zich nu toch wel twee keer bedenken,alles goed dicht,niks wat meer besproken mag worden ,en je hebt genoeg aan een fta tuner of een nokia 9500,daar kun je nog heerlijk mee op feeds jagen.

Dit staat op sat key forum,, dus ben nu echt bang dat het gaat gebeuren:

Premiere will stop the the betacrypt system:

Here a Days:

SATELLIT BETACRYPT STOP:

16.10.03: Premiere Goldstar Package ( Goldstar Tv and Heimatkanal)
20.10.03: Premiere Plus Package ( Krimi, Serie, nostalgie,13Th street, Sci fi, MGM, Fox kids, Junior, Discovery, Planet, classica, music choice and Beathe uhse tv)
21.10.03: Premiere Start and Sport channels.
22.10.03: All PPV channels (direkt and erotik)
23.10.03: Premiere Film Package (Premiere 1-7 and disneychannel)

Kabel Betacrypt Stop:

23.10.03: Premiere Goldstar Package ( Goldstar Tv and Heimatkanal)
27.10.03: Premiere Plus Package ( Krimi, Serie, nostalgie,13Th street, Sci fi, MGM, Fox kids, Junior, Discovery, Planet, classica, music choice and Beathe uhse tv)
28.10.03: Premiere Start and Sport channels.
29.10.03: All PPV channels (direkt and erotik)
30.10.03: Premiere Film Package (Premiere 1-7 and disneychannel)

Nu is het afwachten hoe de duitsers reageren,maar ik denk zelf dat het wel weer een poosje zwart blijfft.
Voor jouw wel weer makelijker jack,jij houd straks nog tijd over!!!

Op de Dream en Dbox2 heb ik alles nog.

Ik heb geen beeld meer op de humax,zijn ze nou over of nog niet??

Nee hoor nog steeds aanwezig op Dream en Dbox2.

Het afschakelen is wel begonnen nu,helaas pindakaas,voor de wat gevorderde ,die kunnen nog een dag of twee langer kijken,maar ik denk dat het daarna wel gebeurt is.
Het afschakelen is begonnen ,de 1702 op het pluspakket is nog wel aanwezig,maar daarop geen beeld meer,de andere ident nog wel,maar waarschijnlijk niet voor lang.

Here all days For Satellit Trasmission:
20.10.03: Premiere Plus Package (Krimi,Serie,Nostalgie,13Th Strret,Sci Fi,MGM,Fox kids,Junior,Discovery,Planet,Classica,Music Choice,Beathe Uhse Tv)
21.10.03: Premiere Start and all Sport Channels
22.10.03: All Direkt Channels
23.10.03: Premiere Film (Premiere 1-7,Disney Channel)

Here all days For kabel Trasmission:
23.10.03 Premiere Goldstar and Heimatkanal
27.10.03: Premiere Plus Package (Krimi,Serie,Nostalgie,13Th Strret,Sci Fi,MGM,Fox kids,Junior,Discovery,Planet,Classica,Music Choice,Beathe Uhse Tv)
28.10.03: Premiere Start and all Sport Channels
29.10.03: All Direkt Channels
30.10.03: Premiere Film (Premiere 1-7,Disney Channel)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan