van harte

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Big-Henk ondanks alles toch een fijne verjaardag gewenst en hou je haaks
gr frans

Gefeliciteerd met jou verjaardag.

Hey ouwe ondanks de probs maak er toch een beetje fijne dag van.

Gefeliciteerd Henk, echt feest zal het niet worden maar probeer er iets moois van te maken.

Zeer hartelijk gefeliciteerd, en vooral zeer veel sterkte!

Grtz.

Hey Henk, van harte, en maak er toch nog iets moois van!

Dank jullie allemaal.
Het was een ingetogen verjaardag, maar wel gezellig, heb van mijn dochter en schoonzoon een geweldig cadeau gekregen en niet te vergeten mijn jongste dochter die mij verwend heeft met heerlijke geurtjes.
En mijn dochter en schoonzoon hebben samen met een vriend van hun mij vanmorgen verrast..

Ik werd wakker en loop langs de voordeur en zie een witte schim door het glas (geen doorkijk glas).
Doe de voordeur open en blijkt het dat ik ineens erge last van ->Phishing<- heb.
Zit er iemand in mijn voortuin te vissen, compleet met bier, sigaar en bbq naast hem.
Heb hem gesommeerd weg te gaan, maar hij wil niet en zegt dat het zijn stekkie is en hij er het eerst zat.
Ga hem vanavond controleren of hij wel een nachtvis pas heeft, zo niet laat ik hem verwijderen. ;)

Maar jij kunt nu ondanks alles wel zeggen waar je de mosterd haalt!

Henk maak er wat moois van jongen!

Een dag te laat maar desondanks proficiat met je 50e verjaardag. Begrijpelijk dat het ingetogen was en toch leuk dat er aandacht aan is geschonken.

Hahahaha, leuk die visser zeg!! Ja ga hem maar eens vragen naar zijn vispas.:biggrin:

Ook hier iets te laat maar ondanks alles toch zeer welgemeende felicitaties.
Van harte proficiat en nog vele jaren toegewenst! :biertje::drinken::santa:

Natuurlijk te laat :-( maar alsnog van harte.

Black Tiger;222728 zei:
Hahahaha, leuk die visser zeg!! Ja ga hem maar eens vragen naar zijn vispas.:biggrin:

Heb hem vandaag in de auto gezet, de gordel om gedaan en terug gebracht waar ie vandaan komt.
Bleek dat ie bij mijn dochter vandaan kwam..

Petje af voor mijn dochter en schoonzoon, die ondanks wat ze mee hebben gemaakt dit toch nog voor mij gedaan hebben.
't Zijn sterke en zeer volwassen kid's, die weten dat ondanks alle verdriet het leven toch door gaat en er samen voor gaan en samen een heel hecht koppel zijn.

Iedereen hier bedankt voor de felicitaties... Heb me deze keer maar aan de fris gehouden :drink:

beetje laat maar toch nog van harte, het leven gaat inderdaad door. ook in moeilijke tijden. maar makkelijk zal dat niet zijn.
gr blokker

Big-Henk als nog van harte.

Erg sterk van de rest van de familie om jou zo te verrassen.

Big-Henk nog van harte.

Omdat het wat laat een cadeautje.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Gn09Xn9JF5s]Joe Bonamassa - Blues Deluxe (2007) - YouTube[/ame]

Ook nog bedankt, Blokker1, Nummer10 en Janblues jij ook nog bedankt voor het geweldige blues cadeautje. ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan